Summa sidvisningar

måndag 28 maj 2012

Dag 493 (Dag 69)

Idag var d måndag å idag kickstartade jag igen efter helgens utsvävningar =) Dock blev där en liten frestelse men tycker ändå dagen vart fantastisk.
Vi har haft lilla Shelby bus på besök idag så jycken har varit lycklig samt ligger nu lyckligt utslagen i soffan...
En riktigt skön dag med lite små glädjeämnen:

Fick använt en tröja jag fick av Andreas som tyvärr e alldeles för stor =( Men ska se om inte mamma kan trolla å sy in den lite för vill så gärna använda den å sen fick jag en större Voss flaska av hon jag tränar med ibland på måndagar på Filborna som jobbar i Voss lite då å då =) Me happy trots att jag missa bussen på väg hem från tränignen men men =)

Matmässigt har jag gått över men d känns riktigt grymt i alla fall! Börja dagen med min gröt å frukt för 4 poäng å sedan blev d samma lunch som middag:
Sallad med ris å korv, tanken var att d skulle va chorizo men d hade inte Maxi i min fettklass så d fick bli wienerkorv men d va gott ändå å 9 poäng för denna portion alltså 18 totalt för både lunch å middag.
Sen kom Emma för å hämta sin lilla tullie bus å hon hade med sig finfika:
Vi resonerade att morotskaka e ju lite nyttigt pga morötterna =) Hehe tippar d blev 7 poäng för kakan å sen blidde d en latte för 2 poäng å en kopp kaffe för 1 poäng samt efter träning blev d fluff på One Whey choklad hassel, kvarg å banan:
På d en kopp te å totalt landar jag på 36 poäng idag å nyttjar 8 poäng från min veckobonus =)

Träningsmässigt har jag vart grym kan jag säga =) Hade bokat in 3 pass på raken på Filborna å jag började med 45 min gym som gav 3 AP å jag ökade på vikterna i alla utom 2 maskiner vilket kändes GRYMT!
Jag har renskrivit de vikter jag tog idag i nästa kolumn som blir nästa gångs utgångsläge =) Ser jag inte fick med vilka övningar det är men från början är det: Ben/rumpa, axlar, rygg (roddmaskin), rygg (drag uppifrån), triceps, biceps (fria hantlar stående på en boll) å sist mage.
Efter gymmet blev d till å knata raka vägen in i dusch, på med baddräkt å ner i en varm pool å köra ett pass Aqua cirkel, cirkelträning i vatten å 40 min där blidde 3 AP å avslutade det hela med 40 min Aqua yoga, som d låter så är d yoga i vatten =) å d gav mig 2 AP. D blidde även extra motion för jag missa stadsbussen mot Helsingborg C med 10 sekunder typ så jag åt min matlåda (höll på å dö av hunger) å sen började jag knata busshållplats för busshållplats för å få tiden att gå då det va 30 min till nästa buss å efter 3 hållplatser valde jag å stanna å lyssna på musik =)
Totalt idag blev d 8 AP å d känns grymt å kickstarta träningsveckan med trippelpass å d kompenserar den latmask jag kände mig som igår!

Totalt: 36 poäng
Träning: 8 AP
AP totalt: 8 st
Veckobonus kvar: 32 poäng

Euphoriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar