Summa sidvisningar

fredag 4 maj 2012

Dag 468 (Dag 44)

Jag får blogga ifatt då jag va helt slut igår så torsdag får bli idag =)
Dagen började tidigt, redan kl 9 då d va till å gå upp å sen knata från Rydebäck till Råå där vi mötte upp mina päron som vart på minisemester med båten å sen blidde d mys, sol å lite hjälp med diverse ting å ja.... Jag har rätt ont gällande hals å axlar pga en rejäl bränna... Men d va sååååå härlig dag! Heldag på båten å sen handling för veckan med mamma, tv mys hos päronen å sen fick vi faktiskt åka bil hem för både hund å jag va slut i rutan. Jag hade vaknat med en hals som va tjockare än tjockast å öm som tusan så jag hade nog en hel del infektioner å fightas med också men här kommer hur som haver dagen i bilder:





En riktigt härlig dag =)

Matmässigt så sprack d mangrannt idag... Började med å känna att allt va under kontroll men när vi väl kom ner till båten å d vankades smörgåslunch så kände jag att jag va riktigt hungrig å valde å njuta av dagen utan å känna en massa restriktioner m.m. så dagen började med en frulle hemma på 4 poäng å sen blidde d som sagt mackor till lunch å den lunchen kostade mig 20 poäng.
Sen blidde d kaffe för 4 poäng å även en liten glass:
Mmmmm kladdkakeglass =) Glassen blidde 7 poäng å när d handla om middag fick jag lite problem, jag slets mellan å fortsätta frossa eller ta ett moget val å jag valde d sista å middag fick bli i all enkelhet:
Sallad med bl.a. melon å keso med smaken fetaost å oliver för 4 poäng å sen kom jag hem å va vrålhungrig igen.... Jag slets läänge mellan å vräka i mig nåt jag va sugen på eller ta ett moget beslut å hålla nere poängen å d tog en timme innan jag fick gjort mitt val å d blev gröt å te för 4 poäng å d kändes så jävla gött å ta d rätta beslutet! Totalt hamna jag på 40 poäng denna dag, wooops men men, jag ångrar inget å d känns bra eftersom jag faktiskt gjorde bra beslut under dagens lopp å därmed känns d som ett steg i rätt riktning, att hålla detta för livet å inte bara just nu =)

Motionsmässigt har d vart en bra dag dock =) Gick ju från Rydebäck till Råå å vi tog d lugnt å d tog ca 1 timme å sen blidde d lite knatande utöver d så 5 AP blidde d allt å d känns riktigt nice =)

Totalt: 40 poäng
Motion: 5 AP
AP totalt: 16 st (korrigerat mitt övertramp)
Veckobonus kvar: 0 poäng

Skepp ohoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar