Summa sidvisningar

söndag 27 maj 2012

Dag 488 (Dag 64)

Idag var d onsdag å jag har vart iväg på Väla med mamma där jag fick nya piratbrallor inför sommaren, storlek 42 jo jag tackar å de satt som en smäck men funkar att dra åt i midjan så de kommer funka även när jag blir mindre under sommarens gång =) D blidde även ett par leggings inför morgondagens outfit så d ska nog bli bra.
Här e mina nya piratbrallor =) Bra för de sitter lagom nu men med utrymme att minska i omfång i så d blir nog bra! I morrn stundar examen å jag håller bokstavligt talat på å skita på mig av nerver... Ska ju köra en 5 minuters presentation av vår examensredovisning å jag har försökt träna å d läter bara fel å blä så nu lägger jag ner d. Har gjort säkerligen 15 olika versioner av mitt manus å allt låter bara fel så d får gå som d går. Körde utan manus igår å d gick bra så d får helt enkelt gå bra i morrn också...
En skön dag även om jag inte fick tränat som jag önskat men men, får fler chanser =)

Matmässigt har jag haft svårt å hålla d idag, tror d e nerverna ihop med vetskapen att i morrn ska d firas å d innebär en paus från regimen men d har väl gått sådär. Just nu har jag svårt å minnas vad jag käkat men frulle blev ju min gröt som vanligt å sen blev d lunch på sallad å nytt kött i salladsbaren på Maxi som såg super gott ut men nej, bara fett insprängt i köttet å knappt ätbart =(

Här ser ni hur mycket av d kött jag hade som inte gick å äta... Tråkigt men men salladen va god d som gick å äta i alla fall =)
Sen kom nerverna in i bilden å d blev 2 koppar kaffe samt en latte på förmiddagen å på kvällen hade jag köpt en 150 castello 11% brieost som jag pga nerver åt helt själv.... Vaddå bota känslor med mat? haha men men, tog först lite ost å en ciabatta å sen resten av osten under kvällen ihop med lite choklad å jordnötssmör. Alldeles för mycket poäng men tippar d blev runt 37 poäng å nyttjar 9 poäng från veckobonus.

 Träning  blev d inte mycket av men en 20 min rask promenad e bättre än inget alls å d gav 2 AP.

Totalt: 37 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 17 st
Veckobonus kvar: 20 poäng

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar