Summa sidvisningar

måndag 28 maj 2012

Dag 492 (Dag 68)

Då var d söndag å idag har jag hoppat upp på hästen på rätt väg igen å kört som vanligt, inget fusk, inget skit på tallriken å d känns grymt. D enda som inte e så grymt e att jag hade tänkt träna men d blidde inget men att kosten varit på plats e bättre än inget alls =)
Idag har d städats här hemma, en enkel städning för jag orkar inte bry mig för vi flyttar ju 26 juni =)
Sen har d blitt slapp i soffan innan vi stack upp till mina päron å busa med Morgan så han fick springa av sig efter att värmen lagt sig å hans älskade frisbee åkte fram:
Dock har han svårt å fatta att detta e inte det ultimata sättet å bära frisbeen på.... Men d funkar å vi får oss ett gott skratt där han springer runt med den =) Sen träffa vi två hundkompisar å d blev lite bus också så d va mys pys innan vi stack hem igen för å dra en vända förbi Maxi å sen en söndagstur via Ålabodarna å Sundvik i kvällssolen, en riktigt skön dag trots att jag vakna på så fel sida d bara gick an å vakna på!

Matmässigt har d gått bra som sagt, börja dagen med min frulle på 4 poäng å sen blidde d en lunch:
resterna av potatissalladen från i torsdags å till d blev d lite ärtskott, tomater å lök samt viktväktarnas wienerkorv som blev 10 poäng å dagens middag blev:
wienerkorv igen samt parmesangratinerade morötter å potatis för 10 poäng å sen kom där 2 koppar kaffe för 2 poäng å sen litta proteinfluff, frukt å te för 10 poäng å jag landar på 37 poäng idag å nyttjar 9 poäng från min veckobonus =)

Motionsmässigt så har d blitt lite ströpromenader men inget som räknas. Hade tänkt å köra en runda med kickboxning men d blidde inget, sen hade jag planer på gym men nej å sen tänkte jag springa men ack nej där fanns inget jävlar anamma i mig. MEN i morrn har jag bokat in trippelpass på Filborna så då jävlar =)

Totalt: 37 poäng
Motion: 0 AP
AP totalt: 0 st
Veckobonus kvar: 40 poäng

Då tar vi resultat!

Vikt: 77,4 kg
Minskat: 0,4 kg
Minskat totalt: 36,8 kg
Minskat under 100GD: 6 kg

Mått i midja: 96,5 cm
Minskat: 0 cm denna vecka
Minskat totalt: 33 cm
Minskat 100GD: 3,5 cm

Kvar till delmål 9, gå ner 40 kg å väga 74,2 kg: 3,2 kg
Kvar till delmål 10, komma i mina favvo jeans å ca vikt blir att väga 72 kg: 5,4 kg
Kvar till delmål 11, gå ner 45 kg å komma ner till 60-talet: 8,2 kg

Ja, inga gigantsika resultat men dock resultat! 0,4 kg väck å det e jag nöjd med då veckan gått lite si sådär men men, svackor kommer, det e oundvikligt vid en viktminskning och det är hur man hanterar dem som är det viktigaste. Det e bara att låta det ha sin gång, slappa lite men gör d inte till en vana, sen e det dags å borsta av sig dammet å hoppa upp på hästen igen å köra på som vanligt å det gör jag nu =) Känns grymt även om träningen uteblev idag, men man behöver inte göra allt rätt på en å samma gång, idag mjukstartar jag med kosten å i morrn kommer träningen igång igen så nu kör vi! Veckan e laddad med löpning, kickboxning, vattengympa å gym. GO GO GO!!!!!

Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar