Summa sidvisningar

onsdag 23 maj 2012

Dag 486 (Dag 62)

Får blogga ifatt mig lite å vi tar måndag som en början =) Börja dagen tidigt med att gå upp 04:45 för å skjutsa pappa till flygplatsen då han skulle på kurs i Stockholm å Morgan fick också följa med å vinka av å han va fruktansvärt trött så tror d verkligen gav honom en omgång med söndagens jogging *hehe*
Sen blidde d hem för å vila lite innan d va dags å sticka till skolan å påbörja våra examensredovisningar som vi skulle ha hela förmiddagen å efter skolan blidde d å åka hem i den hemskt, kvava värmen för å hämta jycken som vart hos mormor.
Fick skjuts hem från mormor då d va för varmt för Morgan å gå hem, inte jättelångt men d tar ändå 15 min å såg direkt jag kom hem till mamma att han skulle inte fixa d utan vi stack iväg upp till mamma igen på kvällen då d va lite svalare istället så han fick sin långpromenix =)

Matmässigt har d vart en bra dag, var på väg å spåra ur men jag hittade styrkan å hålla skutan flytande så d känns grymt! Frulle blidde min gröt på 4 poäng å en kopp kaffe på 1 poäng å sen hemma hos mamma så blidde d en enkel men god lunch:

2 grova mackor med en burk makrill i tomat samt lite efterrätt i form av fruktsallad samt d blev ytterligare nån kopp kaffe =)
Kvällens middag blev i all enkelhet samma som gårdagens nämligen ris å fläskfilé samt grönsaker i en enkel å billig (poängmässigt) sås:
middagen blidde 8 poäng å sen fastnade jag mitt i min redovisning inför morgondagen så jag hade ingen direkt matlust men 3 poäng kvar som jag måste äta så d blev lite choklad, lätt å äta, inte så mättande å värt 3 poäng så jag landa på fullpott på 28 poäng =)

Motionsmässigt så skulle jag å mamma kört dubbelpass med vattengympa men både jag å mamma va sjukt trötta å helt slut energimässigt så d blidde en 30 min powerwalk för 3 AP istället å d e bättre än inget alls.

Totalt: 28 poäng
Motion: 3 AP
AP totalt: 12 st
Veckobonus kvar: 29 poäng

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar