Summa sidvisningar

torsdag 10 maj 2012

Dag 475 (Dag 51)

Idag hade vi torsdag å lilla Shelby bus har vart här idag också (Monica, jag skiter i vad du säger, jag kommer fortsätta med mitt bruk av ordet "vart") så det har blitt bus å mys i massor. Ville det skulle få bli en lugn dag så vi la oss på morronen efter morronpromenaden ett litet tag till så stackarn fick tratt på sig nån timme där å sen har vi försökt å undvika den så mycket d gick.
Sen har jag suttit med min LIA rapport, det är dags för den del jag hatar mest av allt, redigering.... Vill skriva, bli klar å sen väck med skiten, inte sitta å läsa igenom å ändra å ha sig.... Men men, e nästan klar med redigeringen å sen ska alla bilagor på plats å sen blir d å skicka in min rapport i morrn =)
Sen har d vart handling med mamma inklusive tvmys å kaffe.
Sen kom d ett efterlängtat brev i posten idag:
Vårt kontrakt på nya lyan =) Wieeeeeeeeeeeeeee! Om 46 dagar flyttar vi!
En skön dag trots regn å rusk =)

Matmässigt har d vart en skön dag också, började dagen med min gröt för 4 poäng å sen blidde d en lunch som jag va så hungrig å ivrig å äta så jag hann inte fota =) Men d blev potatis å morotskaka i ugn med lite fransyska å parmesan å grönsaker till för 8 poäng å till kvällsmat blev d i all enkelhet:
Min älskade gröt med vindruvor å till en knäckemacka med 1½ ägg å lite Kalles kaviar för 9 poäng å sen blev d även 2 koppar kaffe för 2 poäng å nu sist ikväll blev d fluff/glass av lite kvarg, proteinpulver å frusen banan, MUMS å med en kopp te blev d 6 poäng å totalt idag blev d 29 poäng så tar 1 poäng från min veckobonus =)

Motionsmässigt så blev d inte så bra som jag hade hoppats på... Jag hade bestämt 60 min PW å 20 min styrka men lite blev d ialla fall å jag skyller på vädret faktiskt, blåst storm å regnat.... Men jag tvinga ut mig på 30 minuters PW i alla fall, bättre än noll å d ger mig 3 AP å som sagt, bättre än 0!

Totalt: 29 poäng
Motion: 3 AP
AP totalt: 8 st
Veckobonus kvar: 13 poäng

ADIOS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar