Summa sidvisningar

måndag 7 maj 2012

Dag 472 (Dag 48)

Idag hade vi måndag å dagen har varit full av blandade känslor måste jag säga.... Överlag har d vart en skön dag men ja, småsaker som att i ena sekunden va full av energi för att i nästa känna mig totalt orkelös å det e en riktigt jobbig känsla... Vet inte om d handlar om att jag först känner att jag har saker under kontroll å sen händer nåt, ett samtal å helt plötsligt har jag skitmycket å göra å det känns som jag drunknar... Kan va så för jag vakna på gott humör, sen satt jag å slappa i soffan å telefonen ringde å det va en som ville kolla på lägenheten så helt plötsligt va jag tvungen att snabbt städa stället här så det såg nåt så när respektabelt ut å d kändes bara som att halva dagen försvann å jag sprang här hemma som en skållad råtta å när saker äntligen va under kontroll så ja... Ändrades planer från att ha bokad träning på Filborna till att ställa in rubbet å då skulle jag helt plötsligt hitta energi för å träna själv vilket jag inte va inställd på å ena stunden va jag taggad för å köra träning själv men när jag väl kom hem så nej. Slut på energi å bara en allmänt konstig känsla i kroppen å jag hoppas d löser sig för detta e inge skoj alls =(
Överlag har d vart en skön dag trots små dippar här å var men hoppas ändå att morgondagen kommer bli bättre.

Matmässigt har d vart en bra dag där frulle blev min gröt som vanligt för 4 poäng å sedan kom en lunch:
kallrökt lax med en enkel pastasallad för 8 poäng å sen skulle d bli bananpannkakor men jag hade för lite banan i å palla inte vispa ner mjöl då det e poäng på det så d fick bli bananäggröra eller nåt å till d lite frukt:
Inte jättegott direkt men men så kan d gå å detta blev 8 poäng å hos mina päron blev d 3 koppar kaffe å lite mer fruktsallad för 3 poäng å nu som avslutning på dagen blev d kvargfluff med mitt proteinpulver i å en kopp te, dessutom va jag lite extra hungrig idag å jag löste d genom å tina lite räkor för 3 poäng som jag mumsa på å jag landar på 32 poäng för idag å nyttjar 4 poäng från min veckobonus.

Motionsmässigt har d inte vart en bra dag.... Skulle vart dubbelpass i vattenträning på Filborna men så blev d inte å sen skulle d bli PW som inte heller skedde å sen tänkte jag köra Nintendo wii men icke.... Noll energi å valde å skita i d hela å tagga inför i morrn istället då det står jogging på schemat å försöka maxa där istället. Dock har d blitt 30 minuters lugn promenad å bus med jycken men detta e inget jag kommer räkna längre för kroppen behöver tuffare tag för att d ska räknas känns d som så mina lugna promenader kommer jag fortsätta med men som sagt så räknas de inte.

Totalt: 32 poäng
Motion: 0 AP
AP totalt: 0 st
Veckobonus kvar: 24 poäng

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar