Summa sidvisningar

onsdag 23 maj 2012

Dag 487 (Dag 63)

Då hade vi tisdag å idag var d dags för min examensredovisning å d gick bra, bättre än förväntat så d känns nice men kände mig allt annat än fierce då jag vakna:
blä men efter en kopp kaffe va man på G igen =)
Resten av dagen har varit kvalmig å äckligt varm... Närapå 30 grader, varm luft som inte fläktar så både jag å jycke har varit helt utslagna.... Klockan e efter 12 nu å d e fortfarande äckligt varmt så hur sjutton d ska gå i natt e en intressant tanke!
Överlag en skön dag även om jag innerst inne helst vill slippa examen men samtidigt ska d bli spännande å kul att få ta examen å äntligen vara klar, ha papper på att jag kan nånting =)

Matmässigt har d gått bra idag även om d vart lite motigt även idag men så blir d då rutiner förändras, jag har nu de senaste 11 veckorna kunnat gå upp rätt sent å frulle har ju blitt runt 11 tiden, lunch kring 14 tiden å middag vid 19 tiden så att helt plötsligt va uppe innan kl 7, hitta sätt å hålla magen nöjd tills 09:30 då frulle äts å sen lunch vid 13 tiden har vart lite tufft men d går =)
Frulle som sagt som vanligt med gröt å 2 koppar kaffe för 6 poäng å sen lite frukt hos mamma då jag hämta jycken å väl hemma blidde d lunch:
kyckling med ananassalsa å sallad samt 1 dl kokt ris för 8 poäng å jag va så slut i kropp å knopp så d blev samma till middag men palla inte koka ris så d blev bara sallad å kylling för 7 poäng å sen 2 koppar kaffe för 2 poäng samt lite kvarg å proteinpulver samt te nu ikväll för 5 poäng å jag landar på 28 poäng idag också vilket känns nice =)

Träningsmässigt hade jag planer på gym men jag va så slut å orka bara inte å d stör mig lite för jag va taggad, jag sitter fortfarande med ett sug efter gymmet men men d får bli på lördag istället för i morrn blir d jogg igen å satsar på 50 min denna gång men inget krav, dock krav på att fixa 45 min =)
Jag tvingade mig trots seghet till 30 min PW idag så d blev i alla fall 3 AP vilket e bättre än inget alls.

Totalt: 28 poäng
Motion: 3 AP
AP totalt: 15 st
Veckobonus kvar: 29 poäng

Farewell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar