Summa sidvisningar

måndag 21 maj 2012

Dag 485 (dag 61)

Idag var d söndag å det har varit en allt som allt skön dag men med nån enstaka negativ eller mindre bra inslag men inget som jag inte kan hantera =)
Har blitt å mysa i soffan med Simpsons å sen har d blitt en sväng om i Hbg för å köpa lite av söndagsgott gott som jag brukar unna nig lite då och då.
Jag har dessutom fått klart min opponering inför i morrn vilket känns skönt å min egna redovisning e klar, manus skrivet som jag övat på å i morrn blir d å öva lite till innan jag slänger d så d känns skönt.
Som avslutning så blev d en sväng om mina föräldrar där d blev gott snack, kaffe å sen åkte vi å lämna mamma, en sväng om båten å sen hem. I morrn blir d tidig dag, ska upp kvart i 5 för å skjutsa pappa till flygplatsen.... Å jag e fortfarande uppe men e hög fortfarande efter d grymma löppass jag haft ikväll =)
En skön dag med andra ord!

Matmässigt har d vart en ok dag, jag hade ätardag men där slank ner lite som d inte va meningen att d skulle men men d löser sig å d känns bra trots allt =)
Börja dagen med min frulle på gröt på 4 poäng å sen blidde d en sväng inom Hbg där d blev:

2 cheeseburgare (som va d jag inte skulle ha men men d va gott!) å en hallon kardemumma muffin å en latte på d för totalt 32 poäng å väl hemma blev d 1 kopp kaffe hos päronen innan middag stundade hemma:
ris jag stekt med lite gottiga smaker å kryddor å fläskfilé för 8 poäng å nu ikväll blev d lite ananas å kvarg med prottepulver för 4 poäng. Totalt 48 poäng å nyttjar 20 poäng från veckobonusen.

Träningsmässigt höll d på å bli pannkaka men i sista sekund så plockade jag fram den grymma Heidi =) Blev löpning med jycken å jag hade först tänkt å ta d lugnt, inte ta d så hårt å kanske varva jogg å rask promenad men redan efter 5 min blev jag envis å gav mig fan på å köra järnet å jag fixa 40 min löpning! Sist jag sprang va i tisdags å då fixa jag 30 min =) Weeee känns gött å jag e ytterligare ett steg närmre mitt mål på att springa 60 min i ett svep å min löpning ikväll gav mig 8 AP å även en kortare PW har d blitt som gav 1 AP så 9 AP totalt =)

Totalt: 48 poäng
Träning: 9 AP
AP totalt: 9 st
Veckobonus kvar: 29 poäng

Resultatdags!!!!

Vikt: 77,8 kg
Minskat: 1 kg
Minskat totalt: 36,4 kg
Minskat under 100GD: 5,6 kg

Mått i midja: 96,5 cm
Minskat: 0 cm denna vecka
Minskat totalt: 33 cm
Minskat 100GD: 3,5 cm

Kvar till delmål 9, gå ner 40 kg å väga 74,2 kg: 3,6 kg
Kvar till delmål 10, komma i mina favvo jeans å ca vikt blir att väga 72 kg: 5,8 kg
Kvar till delmål 11, gå ner 45 kg å komma ner till 60-talet: 8,6 kg

Känns grymt, känns riktigt grymt å denna vecka så satsar jag på löpning, vattengympa å kickboxning å jag e så sjukt taggad! Förhoppningsvis får jag in ett löppass till denna veckan å vem vet, jag fixar kanske å ta 50 min då? Hoppas hoppas =)
Kommer gå på i samma fart å tror verkligen att mina söndagar e ätardagar håller platåerna på avstånd då jag lurar kroppen näringsmässigt, ingen aning men d funkar så jag kommer köra vidare =)
Nu kör vi så d ryker!

ADIOS!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar