Summa sidvisningar

fredag 28 oktober 2011

Dag 279

Då ska vi väl ta å avsluta eller ja, behandla torsdagen dårå.... E så jävla trött just nu så d blir speedblogging!
Dagen har spenderats i skolan, en heldag med paniken å ångesten flåsandes i nacken med att försöka avsluta å färdigställa vårt arbete denna veckan.... Vi är officiellt klara, dock finns d vissa saker vi hade velat göra men som d inte finns tid till, en av dem är att göra en tyngdpunktsberäkning för att se om det underlättar att ta in fler terminaler för att få bättre flyt i distributionen bl.a. men men, vi hinner inte å mer korrekt, vi orkar inte mer! Vi vill alla 3 spy på detta just nu även om det är oerhört intressant å faktiskt roligt å hade vi haft detta som en enda stor uppgift för alla 7 veckorna eller i alla fall haft 3 veckor på oss hade vi verkligen tyckt d var roligt å gjort en rejäl djupdykning men men... Tiden är emot oss å bara det faktum att vi inte har ett ruttprogram gör d hela en miljon jobbigare. Men men, det e klart nu i alla fall, eller ja, nästan... Jag kom på nu när jag skriver här att där finns en sak jag måste ändra i power pointen så d blir att logga in å fixa d innan jag tar kvällen.
Utöver skola har jag vart iväg å handlat mat för veckan med mamma samt haft en liten powerpaus hemma hos päronen å myst med lite Halv 8 hos mig =)
Överlag har d vart en bra dag trots bajspackning, gillar inte att Björn å Andreas uttryck smittar av sig, de pratar väldigt mycket om just bajs å ordet "bajs" används väldigt mycket å idag fick jag veta varför; det är roligt å säga bajs.... Djupa grabbar d där!

Matmässigt har d gått bra trots lyxen med att äta lunch ute så e faktiskt rätt stolt =)
Frulle blev som sagt special K med mjölk samt en latte på lättmjölk för 6 poäng.
Dagens lunch blev intagen på Soda å jag åt:
Åt inte allt bröd men d va gott, riktigt gott =) Valde Parma salladen å jag uppskattar att allt jag åt blev 8 poäng, doppade brödet sparsamt i tzatzikin som e den största boven här å d var väldans gott =)
Sen blev d en kaffe till innan jag åkte för å handla med mamma samt en kopp kaffe till hemma hos mina päron för 1,5 poäng.
Kvällens middag blev:
Grönsallad med potatismos å fläskytterfilé! MUMMA var d å totalt 5 poäng då jag va sparsam med smöret =)
Nu ikväll blev d dessutom en bit choklad å en kopp te för 3,5 poäng vilket gör att jag landar på 24 poäng å därmed fullpott för idag!

Motionsmässigt har d inte vart fy skam heller trots en fullspäckad dag, har blitt diverse promenader samt en längre promenad med Morgan som totalt gav mig 3 bonuspoäng =)

Totalt: 24 poäng
Motionerat: 3 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 15 st

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar