Summa sidvisningar

onsdag 19 oktober 2011

Dag 270

Då tar vi tisdag å därmed har jag bloggat ifatt mig.
Idag var som igår och om möjligt ännu värre.... Ont i magen, igen... Sov mycket men inte för att jag behövde det eller så utan för jag haft en känsla av att vara deprimerad vilket inte varit skoj alls....
Känns meningslöst allt känns d som, inget e skoj å att vakna med en känsla av att inte vilja gå upp för att jag inte har nåt att gå upp för är hemsk! Haft den förr å den e inte rolig...
Pengaproblemet för denna månaden har tydligen löst sig men hur blir d nästa? Magen får en kort paus innan nästa oro sätter in.... LIA fick jag svar till slut på å d verkar lovande men vågar inte hoppas... Tenta i morrn men har inte haft studiero i kroppen, försökt vid 5 tillfällen men efter 4 sidor ger jag upp för jag läser samma rad om å om å om å om igen å inget går in. PANIK. Orkar inte. Skjut mig.

Matmässigt har d inte gått bra idag heller.... Började dagen med avsikten att faktiskt klara det hela men ja... Nu som slutsummering av dagen då jag sitter här i soffan så e d kanske inte så illa ändå men ja, inte bra. Tappat gnistan, kroppen e tom... Vill bara lägga mig ner, dra täcket över mig å försvinna på obestämd tid. Vill inte.
I alla fall.... Dagen började med en skål special K å mjölk för 4 poäng å sen kom en lunch eller vad d nu skulle föreställa:
60 g torsk som jag stekte igår på 2 knäcke med smör på å jag tror detta blev 3 poäng...
Sen blev d en stor kopp te för 1 poäng å sen blev d lite chips. Igen. Hatar mig själv. Men ja, vad kan d ha varit, max 3 poäng i alla fall samt en bit mörk choklad för 6 poäng.
Hamna hos päronen igen å där blev d kaffe för 1 poäng å väl hemma blev d en middag som bestod av:
Stekt ris med ärtor, lök å tomat samt ett uppvispat ägg å till det en bit torsk å det hela vila på en bädd av sallad med råriven morot. Tog en omgång stekt ris till efter detta å jag tror det hela blev 8 poäng även om jag nu tog en extra omgång med stekt ris... Vi säger 9 för säkerhetsskull.
Å det ger mig 26 poäng idag, inte illa men ändå.... Usch. Mår illa över mig sj.

Motionsmässigt blev d en större runda med jycken igen då jag än en gång inte hittade energin för att åka till träningen. Rundan blev nästan samma som igår å därmed 4 bonuspoäng där jag faktiskt anser att allt e förbrukat pga söndagens frosserier....

Totalt: 24 poäng (kompenserat)
Motion: 4 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 0 st

Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar