Summa sidvisningar

tisdag 18 oktober 2011

Dag 268

Då fortsätter vi å komma i fatt å här kommer söndagen, jag skulle åka hem denna dagen å jag kom upp där vid 12 tiden å tog mig en härlig dusch för att sen packa väskan å sen hjälpa Kjersti med lite smågrejer att städa undan. Hon hade redan gjort d jobbigaste som att diska osv medans jag packade så jag plocka lite i vardagsrummet i alla fall =)
Sen blev d lite slapp i soffan medans man vänta på att klockan skulle slå slaget 14:15 då det va dags å gå till t-banan som jag hatar.... Hatar Ellingsrudåsens t-banestation för smidigaste sättet att ta sig ner å upp från spåren är genom en scary hiss..... Hatar den å första gången jag åkte till Kjersti så fega jag ur å tog nödtunneln ut å då hamnar man helt åt helvete fel å d blir en lååååååång omväg för å komma ut där Kjersti bor. Hon bor supersmidigt å praktiskt taget granne med t-banestationen så d e nice =)
Sitter på plats i bussen på Oslo S å klar för å starta turen hem.
Matsäcken som onyttigt bestod av cheeseburgare å Farris samt lite cola, mina älskade chips å lite m-kulor =) Flottade mig gott på bussen å med min wannabe onepiece så saknades bara en burköl i handen så hade white trash outfitten vart komplett *haha*



Lite Oslo vyer på vägen ut ur byen, den sista bilden e något extra för mig å det är själva järnvägsstationen med alla spåren. Känner mig spontant hemma då jag ser den av nån konstig anledning...
På väg mot Sarpsborg så låg vi bakom denna lastbil eller ja, tekniskt sett tankbil, Haanpaa! Ja jag vet jag e skadad.... Det var frätande ämne i tanken också enligt etiketterna.....
Turen gick smärtfritt men dock irriterande nog blev vi försenade pga att de stängt tunneln i Sarpsborg pga vägarbete å det gjorde så jag inte hann springa till Espresso House för å köpa mig en latte i Göteborg men men. Vi blev ca 10-15 min sena till Helsingborg där Andreas å Morgan mötte mig =)
På vägen hem tittade jag på Transformers 3, Twilight New Moon å nästan hela Twilight Eclipse å ja jag spolar i Twilight filmerna för annars hade jag inte hunnit se alla =)

Va riktigt skönt å komma hem, sjunka ner i soffan med en överlycklig hund å överlycklig sambo =) Snacka om att känna sig saknad å efterlängtad! Jycken va helt galen *haha*
Så även om jag va ledsen för att lämna Kjersti å Therese så var d oerhört skönt å få komma hem till mina pojkar igen =)

Kom på att jag höll på å glömma resultat:

Vikt: 92,4 kg
Minskat: 0 kg
Minskat totalt: 21,8 kg
Överarm:
Start: 36,5 cm, nu: 35,5 cm
Minskat: 0 cm

Bröst:
Start: 111,5 cm, nu: 109 cm
Minskat: 2,5 cm

Midja:
Start: 129,5 cm, nu: 108,5 cm
Minskat: 21 cm

Höft/rumpa:
Start: 124,5 cm, nu: 120,5 cm
Minskat: 4 cm

Lår:
Start: 62 cm, nu: 59 cm
Minskat: 3 cm

Vad:
Start: 42 cm, nu: 42 cm
Minskat: 0 cm
Kvar till delmål 5, väga 89 kg: 3,4 kg
Kvar till delmål 6, väga 83 kg, det magiska talet där allt började: 9,4 kg
En stor besvikelse. Efter allt slit å jobb jag lagt ner vad e tacken? NADA på 2 jävla veckor!!!!! Blev så sur å arg å besviken att jag faktiskt inte tänker säga eller skriva nåt mer om d.

Ha det på badet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar