Summa sidvisningar

onsdag 19 oktober 2011

Dag 269

Så då tar vi måndagen, alltså gårdagen och det var ingen rolig dag.... Kännt mig nere å deppig plus jag hade grymt ont i magen! Efter konsultation med mamma så fick jag den preliminära diagnosen magkatarr å tilika medikamenter för detta så d ska väl ordna sig... Stannade hemma från skolan å sov d mesta av dagen tills Andreas kom hem, d va så varmt så onepiecen fick vila men d dröjde inte länge förräns den blev stulen å jag fick boven på bild:
Efter ett tag fick jag tillbaks den men jag kommer ha den under uppsikt! E jag som e smurfen här hemma, så enkelt e d bara!
Annars har d väl vart en ok dag....

Matmässigt har d gått åt helvete.... Chips å M-kulor blev d.... Inte mycket men ändå =( Ingen hunger kände jag heller så jag åt väääldigt lite egentligen men nåt blev d i alla fall:
Jag tog mig en skål viktväktarsoppa där vid 16-tiden.... Som förutom chipsen blev d första "ätbara" jag fått i mig under dagen. Grönsakssoppa med pasta å sen la jag i lite parmaskinka också. Brydde mig inte om poäng alls idag...
Fram emot kvällen tog jag mig upp till mina föräldrar där jag prata med mamma som sagt plus d blev 2 koppar kaffe å en skål special K med mjölk.
Väl hemma började magen för en gångs skull begära mat så d blev:
Stekt torskfilé med ris å en rödcurryröra på matgrädde, röd curry, lite såser för smak samt lök, svamp, ärtor å majs å till d lite grönt. Alldeles för starkt samt svampen jag valt luktar/smakar konstigt så d gör mig illamående men men.... Å lite mörk choklad blev d också... Bukfylla med andra ord. Nu har jag hamnat i en sån period igen, jag vill inte äta, jag hatar d. Inget e gott, magen vill inget ha förräns d e för sent å jag trycker i mig första bästa jag ser... Jag har försökt hålla kontroll på vad jag äter osv så jag tror inte d spåra ur för mycket men det e ändå inte bra.... Så som sagt, jag tror jag höll precis inom ramarna för 24 poäng men vem vet?
Fram emot 18-tiden så tog jag med mig Morgan för att ta en långpromenad å ett försök till motion då jag valde att avboka kvällens träning... Det blev en längre runda som gav mig 4 bonuspoäng så det var alltid något men med tanke på att jag inte räknat poäng så anser jag att dessa bonuspoängen e förbrukade.

Totalt: ??? poäng
Motion: 4 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 0 st

Adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar