Summa sidvisningar

torsdag 20 oktober 2011

Dag 271

Då vart d onsdag å denna dagen har varit snäppet bättre än måndag å tisdag men ändå inte tipp topp...
Dagen började med skola idag och det var tenta av alla onda tingest här i världen... IT & Logistik som jag pluggat på tok för lite för, hade ingen ro i kroppen att plugga igår alls! Läste samma meningar säkerligen 5 gånger å inget gick in, hitta inget flyt i läsandet å bara allmänt BLAH-ig känsla i kroppen å på snudden deprimerad å jag hatar den känslan, jag vill inte till den mörka platsen i min själ å i mitt sinne... Försöker förstå varför detta kommer nu, är d pga att d blir mörkare ute? Är d pga alla mina bekymmer å ångest tankar jag haft sen maj månad? Känner mig bara orkelös å ingen karaktär alls å jag hatar d.... Gör saker som jag efteråt funderar över varför jag gjorde de val jag gjorde å svaret blir aldrig: för att jag va sååååå sugen å inte kunde stå emot! Jag känner jag kunde stå emot men jag orkar bara inte å jag e rädd jag ska förstöra allt jag gjort hittills i min viktresa. Jag tror inte jag e så korkad att jag slänger bort ca 265 dagars hårt arbete bara för jag e lite deppig men just nu e d svårt att komma tillbaka....
Jag e bara så orkelös just nu, allt känns jobbigt, jag har ingen glöd för fem öre å jag tycker inte om detta. Jag ligger back kilo-mässigt, enligt mina önskningar å förhoppningar ligger jag ca 10 kg å lika många cm i midjan back mot var jag trodde jag skulle vara just nu å det drar ner humöret, frustration över att kroppen inte samarbetar. Känns lite som: varför bry sig? När jag sliter för att kroppen ska må bra så vill den inte samarbeta....

Matmässigt har d inte gått bra idag heller... Jag försöker men d krånglar för mig, jag orkar inte... Jag försöker dock inbilla mig att jag tänker rätt bakom det hela, jag försöker lägga band på mig å lägga en välförankrad tanke bakom d som åker ner i magen så här kommer dagens mat:
Frulle som blev en latte å special K med flingor.
Lunchen blev:
Gulaschsoppa med potatis å morötter å till d en kopp te.
Det blev även nån näve chips, igen, suck, ja vet, jag suger men men... Samt en bit choklad.
Middag:
Viktväktarkorvstroganoff med potatis å morötter som jag inte ens orka äta upp, lämna en potatis... Hade jag stannat här hade jag haft 24 poäng som totalsumma men tyvärr så svulla jag vidare:
Sen blev d en cider, jag va sötsugen å trodde jag hade nån av mina lågalkoholhaltiga ciders kvar men jag titta inte så noga å d råka bli en stark....
D blev även:
2 rostade fullkornsmackor med lite smör, gurka å lite brieost samt en kopp te.
Tekniskt sett har jag inte dratt över med såååå jäkla mycket egentligen, jag har försökt tänka efter för den gamla Heidi hade tryckt i sig hela skålen med chips å inte nöjt sig med ett par nävar. Den gamla Heidi hade dessutom åkt å köpt cola istället för å ta en cider å då riskerat att ha cola kvar i morrn å fortsatt den negativa trenden, cidern förbrukas här å nu å finns bara som 33 cl å även om jag inte köpt nån cola hade gamla Heidi säkerligen tatt både 2 å 3 ciders...
Den gamla Heidi hade tagit 4 mackor å inte 2 å gärna snott av Andreas Marabou mjölkchokladskakor som han hittade nyss, tanken slog mig men nej.
Så helt fel är d ju inte men det e inte bra heller så jag e osäker på hur jag ska känna mig....

Motionsmässigt har d inte blitt mycket idag.... Skulle tränat men råkade somna å missa träningen tyvärr men det har blitt en längre promenad med jycken i alla fall för 2 bonuspoäng men det spelar ingen roll i slutändan eftersom jag överkonsumerat  ändå...
Tanken har också slagit mig att min deppighet med mera kanske beror på att jag inte fått träna på en vecka nu å att d säkerligen har nåt med d hela å göra... I morrn SKA jag träna så får vi se om d gör nån skillnad i kroppen...

Totalt: för mycket poäng
Motionerat: 2 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 0 st

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar