Summa sidvisningar

onsdag 26 oktober 2011

Dag 277

Då var d tisdag... TISDAG!!!!!!! Ångesten är TOTAL! Jag vet jag lovat mig sj att vara "duktig" å köra hårt å disciplinerat tills min födelsedag men OM å jag säger verkligen OM vi fixar denna jävla uppgiften åt Akka på fredag ska jag fan ha ett glas vin för fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Vi har jobbat å försökt få kontroll på denna uppgiften majoriteten av måndagen å 5 timmar i skolan idag plus de 3 timmar jag ägnat skiten ikväll å det känns som vi knappt börjat! Jag försöker desperat få en överblick, jag vet innerst inne hur jag vill ha det men jag får d inte till. Jag vill ha en sammanställd lista som innehåller all info jag behöver: butiker, städer, län, volym ALLT. Sen vill jag ha en karta över de zoner vi ska ha, västra götaland, halland samt skåne där jag ritar ut ALLA städer som ska levereras till för att kunna dela in rutterna på bästa sätt. Sen kommer finslipet, kör å vilotider bla, bla, bla..... Men jag fixar d inte, jag får d inte till.... Å för å göra skiten bättre kom kvinnohelvetet som kommer en gång i månaden å jag har så jävla ont just nu... 2 Citodon ligger i magen men d e riktiga kramper som börjar nu känner jag =( Fan, måste till gyn, vill inte ha en främmande kvinna med näsan före in my privates....
Kommer ge upp arbetet för ikväll, jag kommer inte fixa nåt mer nu...
Annars har d inte hänt så mycket idag, ångest, jobb, ångest, frustration, snack hos mamma, tv, ångest, smärta å panik.... Där e dagen i korthet, positiv jag e va? =)

Matmässigt har d gått bra idag, började dagen med en kaffe hemma hos mamma när jag lämnade jycken å sen en skål special K med mjölk på skolan för 4,5 poäng.
Dagens lunch blev riktig lyx då det är "löning":
SUBWAY!!!!!!! Tog en hel faktiskt eftersom jag visste d skulle va en lång dag å att d skulle ta tid innan jag fick mat igen så lika bra =) Tog en med grillat kycklingbröst å fettfri dressing, MUMS!!!!!! Till denna festmåltid blev d en latte från världens bästa coffeeshop Espresso House så totalt för bilden blev d 12 poäng.
Efter skolan bar d av hem till päronen där d blev 2 koppar kaffe för 1 poäng å när jag väl kom hem så blev d en enkel middag:
Stekt torsk med en grönsaksröra som bestod av kokta morötter, sparris, lök å paprika. Till den blev d en sås på matgrädde (5%), viltfond, en skvätt tomatpuré, några droppar Oyster sauce, salt å vitpeppar samt några enbär. Snålade med såsen när jag la upp på tallriken så totalt för tallriken blev d 3 poäng.
Sen som kvällsfika blev d:
2 satsumas samt en bit choklad för 3 poäng å till det en kopp te för 1 poäng å därmed har jag 25 poäng å därmed utnyttjar jag 1 bonuspoäng =)

Motionsmässigt har jag faktiskt varit duktig, ingen träning då jag inte kände jag har tid, måste fokusera på vår uppgift tills på fredag å d kommer bli sena kvällar framöver! Hade dock inte tänkt att kvinnoskitet skulle komma IDAG för jag hade tänkt träna i morrn oavsett vad eftersom jag ÄNTLIGEN fick plats på Aqua Combat men så klart så ska d jävlas med mig.... Any who, det har blivit en hel del promenader idag hela 4 längre promenader som totalt gett mig 5 bonuspoäng så det var verkligen inte illa tycker jag =) Faktiskt riktigt glad å lite stolt att jag fått med så pass mycket idag å efter att jag kompenserat för det poäng jag överkonsumerat så blir d 4 bonuspoäng att lägga till i min bonuspott =)

Totalt: 24 poäng (kompenserat)
Motionerat: 4 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 9 st

Adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar