Summa sidvisningar

måndag 3 oktober 2011

Dag 255

Då vart d måndag å d var en ganska typisk måndag, förvirrad som vanligt =) Hade eftermiddag i skolan dock skulle jag vart i skolan redan kl 11:30 för å ha "utvecklingssamtal" men lilla jag hade ju såklart glömt bort detta å kom kl 13... Kom fram till att d spelar ingen roll hur duktig jag än är å skriver saker i min kalender när jag inte tittar i den.... Ja ja, fick en ny tid samt tillfälle å be om ursäkt för att jag inte hade dykt upp å d va tack å lov ingen större fara.
Eftermiddagspass i skolan som blev en kortare genomgång av diverse saker vi har framför oss, LIA å att vi nu påbörjar grupparbete i logistik 2, Procter & Gamble case som vi dessutom smygstartade men strax innan kl 16 så gav vi upp för dagen, då var d dags å börja räkna å d hade inte min hjärna kapacitet till....
Annars så har d vart en skön dag, började dagen med att jag testa lite kläder å döm min förvåning:
Denna tröja köpte jag på Ullared i juni 2010 men har aldrig kunnat knäppa den, misstänker jag fick tag i en barntröja då det står XL i den men inte fan e detta nån XL, just då kunde jag ju ha storlek L i såna här tröjor men men idag så fick jag den på mig =) Så lyckan var total kan jag säga! Visst, jag ser ut som en zeppelinare i en kondom men d skiter vi i just nu för det e principen att den passar *hihi*
Annars har d inte hänt så mycket idag.

Matmässigt har d gått bra, började med en frulle på special K med mjölk å en kopp te hemma, i skolan blev d en kaffe på mellanmjölk samt en bit choklad å lite frukt för 4 poäng å väl hemma hos mamma å pappa blev d 2 koppar kaffe för 1 poäng å:
Mammas köttbullar med potatismos =) Till d lite tomater samt en klick chilisås å som mammas mat alltid är: MUMS!!!!!!! Visst, detta blev dyrt men va fan, d va d värt så för denna portion tippar jag d blev 9 poäng.
På väg till träningen blev d faktiskt ytterligare en liten pick me up:
En kopp flytande guld från världens bästa café! 2 poäng för denne samt efter träningen blev d en proteinshake för 2,5 poäng.
När jag kom hem sen så blev d ett kvällsmål:
Viktväktarnas heta nudelsoppa med kokta morötter till, det blev även en apelsin samt en kopp te till så totalt blev detta 3 poäng å det ger mig en totalsumma på 26 poäng idag så jag utnyttjar därmed 2 bonuspoäng men d va d värt!

Träningsmässigt har d gått bra idag, jag gjorde inte det där extra som att gymma innan eftersom jag kom på att ikväll var det Aqua Cirkel som är cirkelträning i vatten å därmed så är det mer fokus på styrka än flås så istället så valde jag ett annat pass i morrn som jag vet är mer flås å kör gymmet före där istället =) I alla fall, ca 40 min aktivt flåsande å akrobatande i poolen så e jag värd 4 bonuspoäng å med vardagsmotionen som jag fått till idag blir d en totalsumma på 5 bonuspoäng å som blir 3 bonuspoäng efter att jag kompenserar kvällens "övertramp".

Totalt: 24 poäng (kompenserat)
Tränat: 3 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 11 st

ADIOS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar