Summa sidvisningar

torsdag 29 september 2011

Dag 251

Då så, torsdag redan å tenta i morrn. Ångest? JA! Varför? Har knappt pluggat nåt alls..... Har så mycket som surrar i skallen; resfeber inför den 14, pengaproblem, LIA plats.... Det gör att jag läser men ögon å tankar vandrar å jag måste börja om.... Får ångest för att jag inte pluggat så mycket vilket gör att jag inte vågar öppna boken vilket bara skapar mer ångest.... FAN!!!!!!! Ska försöka köra lite till nu ikväll innan jag nannar kudden, inte för att jag tror jag lär få sova nåt men men, får ju försöka i alla fall =(
Annars då? jo, sov för länge som vanligt vilket inte gjorde dagen bättre.... Enda mysiga som hänt var att Morgan fick träffat sin tjej Selma idag å fick busa av sig å sen kan man ju inte gå ur sängen å va på dåligt humör när man blir väckt på detta vis:
Morgonhångel? CHECK! Han gosar in sig å lägger ett par minuter på ett ihärdigt pussande så man kan ju inget annat än å starta dagen med ett leende =) Min snutt....
Annars har d inte hänt så mycket idag förutom ångest, plugg, ångest, plugg......

Matmässigt har d vart en bra dag i alla fall =) Skulle ju börjat dagen med en god skål special K men d blev till att ändra sina planer då följande uppdagades:
Mumsig mjölk på sked? Då blir man riktigt glad, speciellt då detta var den sista mjölken som preeeeeeeeeecis räckte till mina flingor och en kopp te men fick som sagt ändra planen å ta 4 knäcke med makrill i tomat för 5 poäng istället....
Under dagen gick jag sen iväg å köpte ny mjölk, fattar fortfarande inte att den andra blev dålig för sista förbrukningsdag var den 30 september... Nåja, köpte ny mjölk så innan d va dags för träning så fick jag mina flingor å min kopp te för 4,5 poäng =)
På vägen till träningen slank d ner en välbehövlig latte på lättmjölk från kära Espresso House å efter träningen blev d min proteindryck för 2,5 poäng.
När jag kom hem så blev d en enklare middag/kvällsmål bestående av:
Sallad på maché, gurka å tomat å till det 4 knäcke med lite smör på samt en klick senap å som pålägg blev d stekt lövbiff å i poäng blev allt detta 7 poäng å som avslutning på kvällen blev d:

En gooood kopp te på ekologiskt rabarber/vanilj te som jag e helt kär i, e dock sur att Maxi inte köper in den smak jag såg min klasskompis Madde köpt som va Grönt Äpple tror jag d va... Nåja, en kopp te samt en bit choklad för 4 poäng ger mig en totalsumma idag på 24 poäng =)

Träningsmässigt har d också gått bra idag =) Åkte iväg för å avlasta hjärnan med lite vattengympa, ikväll blev d Aqua Tema där musiken väljs efter olika teman, idag var d nytt tema å det blev filmmusik så jag var i himmeln =) Filmer som besöktes i musikens tecken var Sällskapsresan 1, Rocky, Agent 007, Forrest Gump, Shrek, Sagan om Ringen, Footloose, Dirty Dancing samt några till jag inte minns men kul var d! Förra temat var schlager så jag var även där i mitt essä ska ni veta =) Hela passet är 45 min men där försvinner ju tid för stretch som jag inte räknar med å därmed så blev 35 min plaskande 3,5 bonuspoäng å med vardagsmotion så blir d hela 4 bonuspoäng MEN pga att jag vill kompensera kladdkakan igår så tar jag bort 1 bonuspoäng så det blir 3 bonuspoäng att lägga till min bonuspoängspott =)

Totalt: 24 poäng
Tränat: 3 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 21 st

As I walk in the valley of shadow and death..... (referens till min logistik tenta i morrn för så känns d =S)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar