Summa sidvisningar

onsdag 14 september 2011

Dag 235

Då hade vi tisdag å denna dagen spenderades också hemma =) Tufft å plugga *hihi*
Utöver slapp i soffan så har jag vart på möte/träff på potentiellt LIA2 företag, kändes bra, projektet de hittat åt mig att göra eller som de kan erbjuda en LIA student är att flödeskartlägga alla deras "aktioner" i företaget, från det att ett samtal om uppdrag kommer till slutfört uppdrag. Lite scary men även spännande... Scary ur den synpunkt att jag är ansvarig för detta projektet å vad händer om jag gör fel? Rädslan att visa sina svagheter å för mig betyder ett misslyckande att jag e dum alternativt att jag trott jag lärt mig saker men det var fel.... Usch... Får hoppas dock att de vill ha mig för d verkar spännande å företaget har jag varit intresserad av sen vi började utbildningen =)
Så detta möte har vart d mest spännande som jag haft för mig idag men i morrn händer grejer ska ni veta! Andreas föräldrar å hans onkel kommer ner på besök. Andreas anar ugglor i mossen då när han snacka med sina föräldrar fick följande info: Ja vi kommer ner i morrn, vi ska ut å äta å vi MÅSTE till Väla! Det verkade tydligen som att orsakerna till deras besök är Väla å att få träffa oss och Morgan. Jag kontrade med: varför e Väla så viktigt? De bor typ 30 min bilväg från STOCKHOLM som har allt. Andreas misstänker att deras envisa önskan om Väla, där även IKEA finnes, kombinerat med att de tycker vår "kärlekssoffa" behöver bytas ut har ett samband.... Vi får se, jag tycker d hela känns lite väl weird å tror inte alls att Andreas tanke är rätt. Vi får se vad de hade tänkt sig i morrn =) Ser verkligen fram emot att få träffa dem igen för d va ett tag sen.

Matmässigt har d gått bra idag, började dagen som vanligt med en kopp te å en skål Special K för 5 poäng. Dagens lunch blev:
Kokt kycklingfilé, potatismos med en liten klick smör å 1 dl mjölk samt kokta morötter å lite grönsallad för 5 poäng =) Väldans gott kan jag tillägga!
På väg till träningen blev d en latte på lättmjölk för 2 poäng samt efter träningen blev d ett äpple för 0 poäng å när jag kom hem så blev d ett lättare mål bestående av:
2 knäcke med lite smör, 90 g kycklingfilé (resterna av d jag koka till lunchen) med liiite senap på, kokta morötter, lite mörk choklad, min smoothie med 1 banan å 1/4 avokado å en kopp te. Allt detta blev 12 poäng totalt (4 för smoothie, 3 för chokladen, 1 för te, 2 för kyllingen, 1 för smöret, 1 för knäcket) å därmed slutar jag på en totalsumma av 24 poäng för dagen =)

Träningsmässigt har d också gått bra idag, d kunde gått kaoz men tack vare schyssta å snälla tjejer på Filborna Arena så löste sig problemet =) Jag hade som sagt egentligen bokat in mig på mitt första nånsin Zumba pass men då d blev tight med tid efter mitt möte så valde jag att avboka å istället ta Aqua, basic vattengympapass lite senare på kvällen så jag slapp stressa. Sagt å gjort, väl på plats så ska jag byta om, plockar fram min bikini/tankinitopp å sen va d stopp.... Inga brallor.... KUL! Gick ut i hopp om att de kanske i "shoppen" hade en baddräkt i min storlek på lämplig rea men icke... Sa till i receptionen å de fråga om jag va med på att låna badkläder å jag sa gladeligen ja! Hade ju tatt mig hela vägen dit, hade inte med mig grejer för att ta gymmet heller så fram kom en låda med kvarglömda badkläder, inte så fräscht kanske men jag va desperat å ville träna men i lådan fanns mest barnkläder men tror ni inte jag lyckas hitta en baddräkt i strl 40? Jodå =) Fick den på mig, visst fick ha tankinin ovanpå då "flickorna" inte riktigt fick plats men allt annat fick plats till min stora glädje. Så d blev Aqua som gav mig ca 3 bonuspoäng å på d har d blitt en hel del vardagsmotion i form av promenader som gav mig 1 bonuspoäng så totalt blev d 4 bonuspoäng idag =)

Totalt: 24 poäng
Tränat: 4 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: -10 st

"Put on your amazing leotard, and get on with the show!" The Ark, New Pollution

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar