Summa sidvisningar

måndag 19 september 2011

Dag 241

Så då tar vi å behandlar denna måndag =) Stannade hemma från skolan å pluggade idag, hade huvudvärk samt d var bara eftermiddag plus jag var tvungen å ta kraftag i d här med att fixa praktikplats =( Trodde d va i hamn men icke då, så nu utgår jag ifrån att d kommer bli lika svårt som förra gången å jag ser inte fram emot d alls. Jag kände mig så värdelös då jag blev ratad från företag på företag så idag satte jag mig ner för å ringa runt, tvingar mig till d att ringa först, skicka mail efter d med all info å sen följa upp med ett samtal till å hoppas att d kommer gå bättre denna gången. Ringde 12 st idag, vilken tur jag har att alla jag skulle prata med var borta eller inte svara i telefon men nu har jag namn å nummer så d blir till å ringa runt i morrn igen.
Annars har jag å Morgan myst hemma med plugg å annat skoj, eller ja, inte enligt Morgan. Han tyckte eftermiddagen var för jävla tradig å d talade han om, högljutt.... Efter varje samtal jag avslutade skutta han upp i knäet på mig å pussa, pussa, pussa å pussa så d hela tog längre tid än jag hade tänkt =)

Matmässigt har d vart en bra dag, började med en sparsam frukost med special K å en kopp te för 4 poäng idag då jag bara hade 1 dl mjölk till flingorna pga mjölkbrist =)
Lunch blev d sista av torsken:
D blev även resten av potatisen från igår å hela portionen blev 6 poäng =)
Innan träningen blev d middag som blev en repris från gårdagen:
Fläskkotlett med potatis å morötter å grönsaker å detta blev återigen 6 poäng å väldans gott =)
Under dagen hade jag hämtat ett paket som innehöll:
Blev rekommenderad denna produkt av en vän som också kämpar med att bättra på sin kropp både viktmässigt som muskelmässigt, goaste Anne =) Så efter träningen tog jag en shake av detta proteinpulver som blev 2,5 poäng. Dock tog jag för mycket vatten tror jag så i morrn blir d en dl mindre så kanske d inte smakar så vattnigt men helt ok smak å nu vet jag att kroppen får vad den behöver muskelbyggnadsmässigt å d e skönt!
När jag kom hem blev d en liten fika bestående av:
2 päron för 0 poäng, 2 knäcke med leverpastej för 3 poäng, en bit choklad för 3 poäng å en kopp te för 0,5 poäng å därmed har jag hittills idag 25 poäng å jag funderar på en kopp till faktiskt.... Tror vi bokar in d i dagens matpoäng så slutsumman blir 26 poäng för idag å därmed utnyttjar jag 2 bonuspoäng.

Träningsmässigt har d gått bra idag =) Åkte iväg å körde Aqua Cirkel nu ikväll å d e ett pass jag älskar, cirkelträning i vatten =) Skitkul! Så, ca 40 min plaskande å flåsande gav mig 4 bonuspoäng å på d kommer lite vardagsmotion som blev ca 1 bonuspoäng så totalsumman för träningen blev 5 bonuspoäng.

Totalt: 24 poäng (kompenserat)
Tränat: 3 bonuspoäng (kompenserat)
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 10 st

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar