Summa sidvisningar

söndag 4 september 2011

Dag 225

Då tar vi lördagen så här i efterhand =) Sov/låg i sängen större delen av dagen.... Mådde inte så bra direkt å kom inte upp förrän klockan 16 =( Snacka om ångest! Mådde ännu sämre pga att jag inte tatt mig upp tidigare men samtidigt så kändes d så onödigt, varför gå upp? Vad väntar? Jo, TV å en massa måsten.... Nej då drog jag täcket över huvudet å snoozade lite till... Till slut gav jag upp å gick upp, Andreas skulle in till Landskrona för att sända radio på Hitcity 94,5 med Nightfly gänget å d va maskerad tema så min göbbe spökades ut till strandraggare med brunutansol =) Han va så söt ska ni veta:






Jag kom efter lite om å men igång gällande mitt humör å d som gjorde mig illamående försvann efter lite frukost så jag åkte in vid halv 8 tiden på kvällen för att joina Lotta å hennes syster i Landskrona där de satt å lyssna på Nightflygängets sändning å drack lite vin. Så jag tog hunden under armen å åkte in till dem, hade redan blivit hungrig igen så jag beställde lite mat på Oliver´s medan Lotta å Annika väntade på en bänk med Signe, Esme å Morgan. När jag vänta på min mat så såg jag charmören Morgan va i fraten redan, han hade skuttat upp på bänken å satt så stolt i Lottas knä =)
Syns lite dåligt bara.... Men det e dem som sitter på bänken där på andra sidan gatan =)
Kvällen blev supermysig, Andreas joinade vinkvällen hos Lotta å vi kom med sista bussen hem från Landskrona, på väg till bussen satte jag i halsen då jag såg en skylt som jag säkert passerat tusentals gånger men aldrig riktigt läst men ikväll krampade magen av skrattanfall:
D känns bara fel med ett sånt efternamn.... Könsberg???? *haha*

Matmässigt så ja.... Ingen direkt toppendag för mig, eller ja, jag åt inte så mycket men drack dessto värre..... Åt en "frulle" bestående av 2 knäcke med leverpastej å gurka samt en skål special K med Valio vaniljyoggi med rabarbersmak för 9 poäng.
I Landskrona så blev d en hamburgarmeny med bacon å ost samt vatten till d för ja.... Mer än 15 poäng i alla fall så redan där e d spräckt... Sen blev d lite cider under kvällen samt lite vin å cider e egentligen d värsta jag kan dricka då d bara e socker.... Men jag va sugen då d va längesen jag drack cider å när vi kom hem va jag hungrig igen så d blev 4 rostade mackor med lite salami å leverpastej samt gurka.

Motionsmässigt så blev d några hundpromenader som max gav mig 1 bonuspoäng enligt mig själv så inte mycket att hänga i granen med andra ord =(

Poäng: ???
Motion: 1 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 0 st

Bazinga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar