Summa sidvisningar

onsdag 30 mars 2011

Dag 68

Så då hade vi onsdag å ångesten är ett faktum..... Jävla förbannade piss mög helvetes företagsekonomi tenta på fredag å jag kan INGENTING.... Känner mig så utbota korkad å ja, jag vet Monica innan du påpekar det att du erbjudit din hjälp men jag vill försöka själv.... Annars kommer d aldrig att gå....
Usch tvi å blä å fanskap!

Matmässigt idag så ha d blitt en del poäng idag... Frulle blev Special K med mjölk för 3 poäng, 2 koppar te för 2 poäng, lunchen blev gårdagens middag som blev 5 poäng samt 3 bananmuffins på totalen 6 poäng. Hem för å hämta skitungen hos mina föräldrar där d blev 2 koppar kaffe för 1 poäng totalen å väl hemma blev d:
Tacos!!!! Till detta tortillabröd =) Detta blev 7 poäng vilket ger mig en total på 24 poäng för idag å jag sitter å velar... Ska d bli en muffin å en kopp te eller kanske istället ta en liten fruktsallad å 2 koppar te? Tror bestämt d får bli det sista! Så slipper mina bonuspoäng för idag bli förbrukade... Så får d bli å d kommer ge mig en slutsumma på 26 poäng =)

Träningsmässigt har d bara blitt en promenad då vi gick hem från mina föräldrar å jag tippar att den promenaden genererade 2 bonuspoäng =) I morrn blir d en härlig simtur å jag kommer faktiskt köra att jag minst ska simma 28 längder eller 14 helvarv å tiden jag ska simma är 45 min istället för 30 min. Kändes ju knappt i kroppen efter min simtur igår, musklerna ska ju jobba, här har vi inte tid å ligga på latsidan inte!

Som avslut en vårbild:

Något suddig men i bild ser vi en GRÖN knopp! På G å slå ut, ska bli så jefla göttit med lite grönt istället för brunt, grått å piss =)

D var allt för idag

Totalt: 26 poäng
Tränat: 2 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 12 bonuspoäng
Kvar att träna denna vecka: 8 bonuspoäng

Tjing tjong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar