Summa sidvisningar

lördag 12 mars 2011

Dag 50

Dag nummero 50, halvvägs till 100 =) E göttit trött just nu men men, kvällen har ju knappt börjat så detta ska vi väl få ordning på.... Idag har d vart en busy bee dag, hoppa ur sängen (läs släpa....) vid 9/halv 10 för å hoppa i duschen där det dansades å schamponerades i takt till Burlesque soundtracket =) Sen blev d till å klä sig, spackla sig lite då man skulle va presentabel idag å sen iväg med bussen. Målet var Väla å jag skulle hjälpa Yrkeshögskolan Helsingborg att göra lite promotion å försöka ragga lite studenter till höstens terminstarter:
Vi stod ett glatt gäng vid mattorget å gav intresserade människor tips å information. Hade hela 3 st som var intresserade av Internationella transporter å logistik så d va skoj! Märkte att skolan gjorde sig påmind direkt då jag såg detta:

Klassisk marknadsföring å som vi nylig diskuterat på lektionerna hehe
vi var igång från kl 12 till kl 16 å efter att ha hjälpt vår kära rektor att ålocka ihop så traska jag en liten sväng på Väla å slängde mig ner i Wayne´s coffe's goa soffor för en liten behövlig kopp te å min älskade älskling till följeslagare:
E kärlek på bordet där!
Efter min lilla fika tog jag bussen hemåt men stanna till på Subway innan jag tog 219 för lite lunch eller vad man nu kan kalla d.... Blev en väldigt sen lunch i så fall =) Tog mig en teriaky chicken sub på 30 cm å den satt som en smäck! Under dagen blev d lite fel, skulle ju käka min goa makrill i tomat med lite knäcke dock så funkar d inte å sitta å mecka med makrillen på bussen =( SÅ jag knapra i mig 3 knäcke innan vi börja utan nånting på så billig frulle på 2 poäng hehe, blev en kopp te innan åsså så 4 poäng totalt. Min goa baguette sen blev 10 poäng och med min kopp te på Wayne's e jag upp i 15 poäng sofar.
När jag kom hem började jag pyssla lite å har äntligen fått kalrt mina sista tavlor till vardagsrummet:

En minnestavla till goaste Buster som tyvärr inte finns mer å så fick jag äntligen fixat med några av mina favvobilder på min egen prins =) Får hänga upp dem i morrn då jag även ska städa lägenheten.
Nu ikväll blir d samma middag som igår nämligen en mumsig schnitzel med rostad potatis i ugnen, MUMMA!

Middagen kommer landa på 6 poäng som ger mig 21 poäng så senare nu ikväll blir d 2 muffins med en god kopp te som blir 6 poäng så jag tar å utnyttjar ett bonuspoäng idag.

Träningsmässigt så blir d inte mer än en lite längre promenad med Morgan sen ikväll, siktar på att va ute å knalla 40 min sen vid 21 tiden å det kommer ge mig 3 bonuspoäng. Sen har jag ju knallat runt på Väla idag åsså så jag skulle faktiskt tro att jag totalt fixat ihop 4 bonuspoäng idag =)
Då hade inte jag mer för idag så ha en fortsatt härlig lördag gott folk!

Totalt: 27 (1 bonuspoäng)
Tränat: 16 bonuspoäng

Snakez!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar