Summa sidvisningar

torsdag 3 mars 2011

Dag 40

jaha d får bli en grön blogg idag, nämligen återvunnen, min telefon vill absolut inte synkroniseras med datorn å därmed blir d inga bilder så jag får använda gamla bilder =)
Det har varit en helt ok dag, kunde varit bättre men men... Jag har överlevt! Slitit med min rapport hela dagen idag å mot slutet så var jag äntligen klar med allt skrivande så nu e det bara finslip kvar, d tar jag i morrn för just nu vill jag inte ens titta på skiten.....

Matmässigt har d inte gått så bra idag, det hela började med att jag glömde min lunch hemma så idag har jag fått överleva på muffins och torra knäckebröd.... Var gaaaaaanska hungrig då jag kom hem efter att ha handlat med mamma nu ikväll, vi åkte direkt då jag kom hem nämligen.
Så när jag kom hem blev d bakad potatis med improviserad fyllning men utefter detta konceptet som grund:
Gjorde som detta receptet, lite kesella å lite fettfri majo, dock så mätte jag ingenting då jag var gryyyymt hungrig å valde att skita i att räkna poäng idag å äta det jag ville. Dock har jag bara ätit sån mat jag får äta, ingen pizza, läsk eller annat onyttigt utan bara viktväktarmat så jag ser d inte som att "skita" i allt. I min kesella blandning hällde jag majs, gurka, lök, tomat, finfördelad kyckling å sedan bakpotatisen som jag skar i bitar efter att ha skalat den. Blandade allt å la på en bädd av babyspenat. Mycket gott å precis vad jag behövde!
Nu ikväll blir det en tidig kväll, satt uppe till halv 3 i natt å skrev rapport så jag e heeeeelt slut! Jag kommer att ta mig en gooood kopp te samt en liten muffin eller kanske 2 knäcke, får se... Å sen blir d nanna kudden =)
Mmmmmmmmmuffin =)

Ha d gött alla!

Totalt: tja, mellan tummen å pekfingret tippar jag på 29 poäng
Tränat: 3 poäng (utnyttjat 3 bonuspoäng idag)

So long, farewell, auf wiedersehen, adieu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar