Summa sidvisningar

fredag 25 mars 2011

Dag 62

Då hade vi torsdag, redan! Veckan bara flyger iväg tycker jag..... Nåja, en bra dag idag, dock har jag vart grymt trött.... satte mig ner med avsikten att skriva klart detta inlägget innan klockan slår tolv men just nu e d 3 min kvar å d känns som jag inte pallar att stressa fram d... Detta e ju poesi, det är konst jag skapar, det kan inte jäktas fram utan ska genom kärlek å ömhet växa fram likt en mogen kvinna.... Nej jag bara driver med er, ville försöka mig på en Erns Kirschteiger där men jag kan inte, det finns bara en Ernst å han e ju bara för underbar *haha*
Jaja, i dag har d inte hänt så mycket tycker jag, skola å där hade vi engelska som e sååååååååååååå roligt Äironi* eller ja, det e ok men ja.... Ni som går i klassen förstår vad jag menar =)
Efter skolan stack jag hem till mamma å pappa där jag åt en lätt lunch och sedan åkte jag å mamma å handlade. Sen bar det av hemåt där jag packade upp varorna för veckans frosserier å gourmetmåltider och inte långt efter det så tog jag mig en goooooooooooooooooo power nap alá moi nämligen tja, 2,5 timmar/3 timmar. Otroligt skönt å välbehövligt, har sovit så fruktansvärt dåligt under de senaste dagarna.

Matmässigt så har det vart en bra dag, frulle blev 4 knäcke utan nånting på och en apelsin plus en kopp te som gav mig 3 poäng. Innan jag åkte hem från skolan blev det en kopp te till och hemma hos mamma och pappa blev det en skål med Special K, 2 knäcke med ost å smör samt en apelsin och en kopp kaffe med mjölk, totalt vid det laget låg jag på 12 poäng. Efter handlingen tog jag mig ett glas med "lyxvatten" aka Loka med krusbär å päron och en morotsmuffin för 3 poäng, kvällens middag blev potatis och en burk makrill i tomat med lite dressing å en grönsallad för 6 poäng:
Mycket gott å så äckligt enkelt =) Med middagen fick jag sammanlagt 21 poäng och nu ikväll har jag festat till det med en skål Special K med lättmjölk, en morotsmuffins å en god kopp te för 6 poäng totalt som ger mig en slutsumma på 27 poäng:

Träningsmässigt höll d på att gå åt pipan idag, idag stod nämligen ett Wii fit pass på agendan men när klockan närmade sig 21 så var jag så jävla trött att jag knappt orka blinka.... Men jag tog mig i kragen å sa att istället för 1 timme som jag sagt från början så i alla fall 30 min men när jag väl kom igång så gick det undan. Hade jag bara satt igång lite tidigare än jag gjorde så hade jag lätt kunnat köra 1 timme men eftersom jag skulle duscha också så får d inte bli för sent så jag stör stackars fabrorn som bor under oss. Hans sovrum ligger nämligen under vårt badrum... Men det blev i alla fall:

Vilket kändes otroligt skönt! Blev pigg som en lärka efteråt dock känner jag i skrivande stund att tröttheten kommer smygande igen men det e knappast så konstigt eftersom det e sent å jag ska ju snart nanna goa goa kudden =) Totalt så förbrännde jag under dagens Wii pass:

Detta i kombination med min och Morgans 15 min kisserunda/promenad så ger detta mig 3 bonuspoäng för idag, målet var minst 4 men men behöver faktiskt inte stressa fram det för jag ligger bra till inför målet med 20 bonuspoäng för denna veckan. Jag utnyttjade 1 bonuspoäng idag så jag kan lägga till 2 bonuspoäng till mitt veckoresultat =) Så nu har jag bara 6 bonuspoäng kvar för veckan och i morrn ska jag simma vilket ger mig 4 bonuspoäng och sedan lär det komma hundpromenader för minst 5 bonuspoäng också innan veckan e slut.
Det var allt för idag.

Totalt: 27 poäng
Tränat: 2 bonuspoäng (totalt 3 men utnyttjade 1 nu ikväll)
Tränat totalt denna vecka: 14 bonuspoäng
Kvar att träna denna vecka: 6 bonuspoäng

Arrividerci!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar