Summa sidvisningar

lördag 26 mars 2011

Dag 64

Så då vart denna veckan officellt slut, i morrn startar vi vecka 9! Spännande grejer detta ska ni veta....
Idag har d vart en produktiv dag men ändå inte... Uppe med tuppen vid ca halv 10, käka frulle å sen bar d iväg till Väla för att köra vår sista promodag för Yrkeshögskolan. D gick fantastiskt bra idag, helt otroligt, undrar om d var pga att vi inte orkade va desperata längre *haha* Så folk kom fram till oss från höger å vänster å undra å fråga, helt sjukt =)

Här ser ni Åsa, så jävla taggad ska ni veta *haha* nej usch, vi var alla lite off our game idag men men, blir väl så när man vet det e sista gången å att vi i princip haffat majoriteten av vår tilltänkta målgrupp på de andra 2 dagarna.

Fick även en kille som kom fram å ville ha en tandborste som vi mycket snart insåg var full å han å hans polare gick å öla på Väla.... Amatör! Man ska ju köpa en stor läsk på McDonalds först som man kan blanda sin dunderdryck i so no one can tell =) Inte gå runt öppet med ölburken.... Pff.... Efter vi var klara gick jag en sväng om på Väla, slutade med att d blev ett par brallor på Kappahl, de jag har nu e snart för stora (yay) å jag har inga byxor i storleken mindre. Provade dem först å jag kan knäppa dem, dock väller det ut mycket mage över byxlinningen, men tror d lär ta max 2 veckor så passar de mig som handen i handsken =)
Tog en mysfika på vägen hem å var hemma ca 18:15, sen kommer d tråkiga.... Vad hände? Jo jag råkade somna.... Vakna 4 timmar senare men men, det behövdes det kände jag. Hade haft huvudvärk hela dagen men nu e den borta, inte ens alvedon hjälpte =(

Matmässigt har d vart en bra dag, dock har jag syndat *hihi*men d var d värt! Frulle blev en portion mannagrynsgröt med apelsin å banan skivat på toppen för totalt 5 poäng. Under dagen blev d även en kopp te för 1 poäng och sedan så köpte jag en wokrätt på Väla, kyckling med nudlar, mycket gott! Vette sjutton men jag uppskattar rätten till tja 10 poäng pga att d brukar va rätt fett.... Själva råvarorna e det inget farligt med men just fettet springer snabbt iväg.... På vägen hem blev d mysfika för jag tyckte jag var värd det:
Hallon & kardemummamuffin å en stor chai latte, detta e kärlek ska ni veta!!!!! Uppskattar både muffinsen å latten till totalt, ja vad ska vi säga? 4 för latten å 5 för muffinsen? Vi säger 10 totalt =) Så totalt ligger jag då på 26 poäng å full pott, dock behöver jag ju lite kvällsmat kanske? Jag kommer nu ta mig en stor skål Special K, några knäcke till det å en kopp te. Blir max 10 poäng nu ikväll så jag utnyttjar 10 av mina 18 bonuspoäng.

Träningsmässigt har d inte blitt så mycket idag men tar man alla mina ströpromenader, att jag stått i 4 timmar plus min hundpromenad nu senare ikväll så tippar jag faktiskt på att d blev 2 bonuspoäng å därmed har jag tekniskt sett nått min veckokvot på 20 bonuspoäng. Dock var ju ursprungstanken att jag inte skulle utnyttja dem.... Nu har hälften försnunnit i och med min lyxlördag men men, man måste få leva också =)
D var allt för idag!

Totalt: 36 poäng
Tränat idag: 2 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 20, blir dock 10 efter att jag käkat kvällsmaten =)
Kvar att träna denna vecka: 0 bonuspoäng, egentligen skulle jag tränat in de 10 jag förbrukat men jag pallar inte så det så!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar