Summa sidvisningar

måndag 28 mars 2011

Dag 66

Då var det måndag å dag 66, vilken måndag.... Knappt sovit inatt å jag kände att jag inte orka med Fray Streng å hennes engelska med sömnbrist i bagaget så jag stanna hemma på förmiddagen å plugga samt sov ikapp några timmar, dock blev d en timme för mycket, jag hann i tid till nästa lektion men hann dock inte med min lunch som fick stressätas på eftermiddagsfikat...
Eftermiddagen var fylld av ångest, även kallat företagsekonomi.... Åkte hem för å hämta min skrutt med världens huvudvärk...
Utöver d så har d inte hänt så mycket idag....

Matmässigt så har d gått bra som alltid. Frulle blev en skål med Special K å mjölk för 3 poäng, lunchen blev gårdagens middag som jag uppskattar till 9 poäng. Efter skolan blev d en kopp te samt 2 koppar kaffe hemma hos mamma å pappa för totalen 3 poäng.
Hemma blev d dags å laga mat å kvällens rätt blev:
Bakpotatis med en kesellasås bestående av kesella, lite majo, en skvätt fond med smaken brynt schalottenlök, lite senap å salt å peppar. Toppades med kanperstekt bacon å till detta en grönsallad. Detta blev 7 poäng å väldigt, väldigt gott!
Nu ikväll blev d även lite tid å energi till att baka å idag blev d bananmuffins! Ska se alldeles snart om de blev goda =)

Nu ikväll blir d en god kopp te och en sådan muffin, tog i 3 st bananer vilket ger att 1 muffin e 3 poäng istället för d vanliga 2,5 =) Så mitt kvällsmål blir 4 poäng och sum summarum blir 26 poäng å fullpott för idag.

Träningsmässigt har d varit en bra dag, tog en rask promenad för å lämna Morgan hos mina föräldrar på 20 min å den genererade 1,5 bonuspoäng. Sen nu ikväll tog vi en längre promenad hem å d var helt underbart! Klockan var 20:19 när jag knäppte denna bilden på g hem:

Konstiga ljuset som färgar gräsmattan e gatulyktan... Men d var en underbar solnedgång å bara tanken att klockan va 20:19 å att solen inte ens hade gått ner till 100% ger bara en så underbar känsla i magen =) Äntligen ljuuuuuuuuuuuuuuuus! Vår promenad blev på 30 min men eftersom min lille skrutt har en tendens å vilja nosa mycket å länge så genererade denna promenaden 2,5 bonuspoäng å det ger en total summa av 4 bonuspoäng för idag, en bra start på om jag får säga d själv =)
D var d hele för idag

Totalt: 26 poäng
Tränat: 4 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 4 bonuspoäng
Kvar att träna denna vecka: 16 bonuspoäng

Tjing tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar