Summa sidvisningar

fredag 25 mars 2011

Dag 63

Då var det dags för fredagsmys! Eller som den går i Norge: Det er tid for fredagskos, ingen Kims ingen kos! Tycker den e sååååååååååååå mycket bättre =) Bara för d så får ni den här:

http://www.youtube.com/watch?v=aczGKxxk26A

Jag lovar er att ni kommer älska den!
Nåja, back to buisness. Dagen har gått bra å den har gått fort, även om hjärnan fick härdsmälta på Företagsekonomilektionen =(
Har haft mig runt i Helsingborg på diverse äventyr efter skolan å överraska min goaste Andreas nu ikväll =) Tyckte så otroligt synd om honom efter lite tråkiga upplevelser idag så jag ville ordna en överraskning som skulle göra honom glad igen. SÅ jag sneaky sneaky, stack till Maxi efter simningen å inhandlade:

Det blev nämligen saker jag vet han fullkomligt äääälskar: 5 st Lion bars, 1 påse bacon snacks, 1 påse ostkrokar, 1 burk Ben & Jerry's Cookie dough OCH sen köpte jag även ett par skor till honom eftersom alla hans nuvarande skor är sönder på ett eller annat sätt =) Men för att en överraskning ska va komplett så fick man ju bygga upp en spänning så han fick hålla för ögonen så ledde jag in honom i vardagsrummet där jag dukat upp allt gott gott:

Å tadaaaaaa! Så här glad blev Andreas för sina presenter:

Den där blicken kom främst då han såg glassen *haha*
Matmässigt har d varit en bra dag, frulle blev makrill i tomat å 4 knäcke samt en kopp te som blev 6 poäng. Sen blev d en kopp te till och lunchen blev återigen, makrill i tomat och potatis *haha* ja jag vet, jag orka inte förbereda nåt igår kväll.... I alla fall, lunchen blev 5 poäng och efter d bar d iväg till Filborna arena för å träna. Efter träningen blev d en kopp te igen på 1 poäng och nu när jag kom hem så blev d lyxmiddag enligt mina mått:
Det blev nämligen bakpotatis med en kesellasås med lite salt, peppar, senap å lök och på toppen? Knaperstekt bacon! Till detta en grönsallad, så otroooooooooooooligt gott å denna middag blev 8 poäng å ger mig 21 poäng sofar idag.
Nu ikväll kommer det bli en kopp te å 2 muffins eller så blir d samma som igår nämligen en skål med Special K å 1 muffin.... Hmm vi får se =) Jag kommer oavsett vad landa på 27 poäng för idag.

Träningsmässigt har d vart en slam dunk!!!!! Jag simma idag på Filborna arena å denna gång simmade jag mina 30 min i STRÄCK! Inga pauser, ingenting! Blev riktigt stolt eftersom första gången som bara var för en vecka sedan så var jag helt slut efter 10 min...... Jag hann med 24 fram å tillbaka rundor, eller 12 helvarv =) Denna träning gav mig 4 bonuspoäng och sedan kommer det bli en promenad med jycken för 1 bonuspoäng så totalt träningsmässigt blev d 5 bonuspoäng =) Känns så jävla göttit så ni vet!!!!!

I morrn blir d sista dagen att köra promotion för Yrkeshögskolan i Helsingborg ute på Väla så om ni som läser min blogg känner er sugna så kom dit. Vi är där mellan 12 å 16 vid mattorget mitt på Väla =) Så e du kanske arbetslös eller du vet kanske inte vad du vill göra med ditt liv, kanske har ett jobb du inte riktigt trivs med? Kom å snacka med oss å se om vi har nåt i din smak, har du nåt osynligt handikapp som kanske ADHD, dyslexi eller liknande så finns där hjälp att få på skolan för att ändå klara sina studier. Så masa er ut på Väla å leta efter oss:
Å som vår slogan säger: examen på fredag, jobb på måndag, 90% av de som gått en YH eller KY utbildning får ett jobb ofta innan de ens tatt examen så varför inte ge d en chans?
Das war alles =)

Totalt: 27 poäng
Tränat: ´5 bonuspoäng men förbrukar 1 ikväll så 4 bonuspoäng =)
Tränat totalt denna vecka: 18 bonuspoäng!
Kvar att träna denna vecka: 2 bonuspoäng, tar vi LÄTT i morrn!!!!

Pop pop pop *POFF*!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar