Summa sidvisningar

tisdag 29 mars 2011

Dag 67

Då hade vi tisdag å dag 67, tänk vad tiden går =) Idag har d varit blandade känslor.... Natten eller ja, tidig morgon ca 04:00 var både jag å Morgan dåliga, Morgan fick gå lite skytteltrafik ut då han va lös i magen å jag mådde inte bättre själv... Snacka om en utmaning! Så jag stannade hemma idag, ville inte åka till skolan om jag nu var på g å bli magsjuk å smitta hela klassen.... Tack å lov var d falskt alarm å den skoningslösa magknipen släppte runt kl 14 å illamåendet försvann vid ca 15 tiden så jag passade på att sätta igång med dagens alla bestyr, bättre sent än aldrig =)

Matmässigt så började dagen med en frulle på Special K, en kopp te samt 2 muffins som totalt gav mig 10 poäng. Sen blev d en "lunch" på 4 knäcke med makrill i tomat å en apelsin som gav mig 5 poäng, sen blev d 2 koppar kaffe med mjölk hemma hos mina föräldrar på 2 poäng och kvällens middag blev följande:
Pannbiff med löksås å potatis samt en grönsallad, MUMS! Detta blev 6 poäng och totalt hittills har jag 23 poäng. Nu ikväll kommer jag ta 1 muffin samt en kopp te på 4 poäng å en totalsumma på 27 poäng å därmed utnyttjar jag 1 bonuspoäng.

Träningsmässigt har d varit en kanon dag! Efter att illamående å allt d där släppte så stack jag till Filborna arena å simmade 30 min å som gav mig 4 bonuspoäng, jag hann med 26 längder eller 13 helvarv vilket jag blev väldigt glad för. När jag kom hem så tog jag min lille skrutt på promenad upp till mamma å pappa å det tar oss 20 min att gå dit så d har totalt blivit 2 st 20 min promenader som totalt gav mig 3 bonuspoäng å en slutsumma på 7 bonuspoäng idag, riktigt stolt! Sen så utnyttjar jag 1 ikväll så jag kan lägga till 6 bonuspoäng för idag vilket känns skönt =)
D var alles för idag =)

Totalt: 27 poäng (1 bonuspoäng)
Tränat: 6 bonuspoäng
Tränat totalt denna vecka: 10 bonuspoäng
Kvar att träna denna vecka: 10 bonuspoäng

Bye bye birdie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar