Summa sidvisningar

söndag 6 mars 2011

Dag 42

Så dag 42 å ett sent inlägg, detta blir heller inget långt. E super trött, har vart i gång heeeeela dagen idag.
Kan ju börja med en liten rättelse, igår så överkonsumerade jag med ca 5 poäng, 5 muffins blir INTE 7,5 utan 12,5 poäng.... Jaja, skyller på att jag var trött =)
Så idag har d inte blitt nån direkt träning med mitt Wii, dock har jag städat 4 timmar minst idag så jag räknar att jag får 2 bonuspoäng per timme som jag städar så jag har 8 bonuspoäng idag vilket gör att jag reparerat skadan från igår =) Känns skönt att äntligen vara i fas =)

Matmässigt har d gått bra idag, har knappt ätit haha, blir så inne i min städning så jag glömmer å äta.... Åt i alla fall en frulle på 7 poäng å sen när städning nääääästan var klar så satte jag mig ner med en gooood kebabsallad som Andreas vart å köpt åt mig, snäll som han e =) Uppskattar att salladen, brödet som kommer med glömde jag be om grovt så jag åt bara halva med smör på. Uppskattar att hela måltiden gav mig 13 poäng så 20 poäng totalt, har tatt en kopp te nu under kvällen å d lär väl bli en kopp till med en muffin innan d blir dags för sängen. Kan fortfarande inte lägga in bilder å har inga jag kan återanvända heller hehe så får bli tråkigt inlägg med bara en massa text =) Så totalt hamnar jag väl på 24/25 poäng ikväll vilket e perfekt! Jag hade övertrasserat med 5 bonuspoäng vilket jag tatt igen idag samt har hela 3 bonuspoäng kvar som jag låter va outnyttjade. I morrn startar ny vecka å nya tag!
Hade inte så mycket mer å säga idag, i morrn blir d Wii träning, långpromenad med jycken, jobba med LIA rapporten samt presentationen och tvätta fönster =)

Totalt: 25 poäng
Tränat: 3 poäng

I said good day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar