Summa sidvisningar

fredag 4 mars 2011

Dag 41

E väldigt trött å inte kan jag ladda upp bilder heller så detta blir en kort å säkerligen mitt tradigaste blogginlägg ever.... Men men, vart en bra dag upplevelsemässigt, fin avslutning på praktiken, haft en trevlig kväll med goda vänner i Landskrona där det spelades spel å de andra drack alkohol å jag samt Kitty å Rolle nöjde oss med alkofritt, Rolle å Kitty var skikkelig på brus vogna (översättning: rejält på läskvagnen, väldigt internt men i Norge fick jag dille på att säga så, allt blev på vogna, säkerligen skittråkigt för er som inte kan få uppleva detta underbara sätt att kommunicera på men mina norska vänner känner igen d hihi)

Matmässigt har d inte gått så bra, eller ja... Både ja och nej, jag har hållt mig till nyttig mat men överskridit mitt poängintag. Frulle blev 2 knäcke med smör å saltrulle, 3 poäng, sen blev d 2 koppar te med lite mjölk å honung som totalt blev 4 poäng, lunchen skulle vart bakpotatis å makrill i tomat men denna bakpotatis hade kunnat användas som ett vapen, stenhård i mitten å ingen micro så jag hade ne backup plan som var 4 knäcke utan smör i väskan, så lunchen blev 5 poäng. Så fram tills denna punkt hade jag förbrukat 12 poäng, hemma beställde jag en kycklingsallad på pizzerian med grovt bröd till samt en tomatsås. I salladen fanns (som e poäng) ost å ananas, tror jag kan uppskatta själva salladen till kanske 5 poäng, såsen 1 poäng (tomat e gratis i poäng men jag misstänker där kan ha funnits annat som e poäng på i) å brödet ja, 3 poäng? Så 9 poäng så då blev d 21 poäng å sen nu ikväll under spelkvällen var d jag å mina älskade blåbärsmuffins å jag tror jag käka 4.... Minns inte, kan ju räkna med 5 så blir d inte för lite i alla fall.... 4 muffins e 7,5 poäng som ger mig så 28,5, rundar upp till 29. Hmm, när jag tänker efter så ligger jag ju för sjutton inom ramarna i alla fall, jag har ju 3 bonuspoäng kvar som jag får lov att äta för. Jag har egentligen sagt till mig sj att jag alltid äter min 26 poäng å alla bonuspoäng låter jag bli att äta för att d ska sätta lite fart här, kanske att jag förbrukar nån enstaka men inte alla. Så då känns d faktiskt bättre nu när jag inser att jag inte överkonsumerat =)


Detta dracks ikväll av vissa deltagare på spelkvällen =)

Träningsmässigt e jag besviken på mig nu denna veckan.... Torsdag ingenting å ingenting idag heller.... Bara små korta promenader som från bussen å så, max 10 min vilket inte känns som d räknas, hinner ju knappast förbränna nåt under den tiden. Så ska försöka ta en rejäl dag i morrn, upp tidigt, måste städa lägenheten då Anders kommer ut en sväng för socialt samkväm i morrn kväll plus att jag vill hinna med 1½ timme på mitt Wii samt en längre promenad med hunden så ja, totalt 2 timmars träning i morrn så att jag får gjort nånting i alla fall.... Visst risken e att jag inte gått ner i morrn men huvudsaken e att d märks nånstans i alla fall...

Ikväll sa även goaste Kitty att d tydligen märktes på mig att d försvunnit vikt på mig, blev jätteglad men samtidigt kändes d som jag inte trodde på dem då de sa detta till mig. Men det är också där jag e dum i huvudet för om inte jag kan se d själv så tror jag inte på det. Har ju minskat nästan 7,5 cm i midjan så d borde ju synas men jag tänker att d inte borde kännas skillnad förräns 10 cm försvunnit minst. Men men sån e jag å det även nåt jag vet jag måste jobba på. Så förhoppningsvis gör morgondagens träning att jag kommer i fas igen, sen e planen densamma på söndag, helst 2 timmars träning så jag har en bra grund från början på veckan eftersom jag misstänker jag lär va helt slut då företagsekonomin startar på måndag å det e ett tufft schema på den kursen.... SÅ om jag fått en rejäl träningsstart på veckan så behöver jag inte må så jävla dåligt över att d kanske inte blir så mycket Wii under veckan. Dock vet jag att d kommer bli långpromenader med hunden så det kompenserar lite =)

Så då hade inte jag mer för idag... Nej jag måste lägga ine n bild, känns sååååå tråkigt utan bilder så d för bli en gammal bild MEN som har koppling till kvällen då de samma elementen som kommer i bilderna även dök upp denna kväll =)
Detta dracks av mig ikväll, dock inga clementiner =)
Så då fick jag in lite bilder, känns bättre då *hehe*

Totalt: 29 poäng
Träning: 0 poäng

Ajöööööööken adjööööööööööööö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar