Summa sidvisningar

fredag 18 mars 2011

Dag 55

Då har vi torsdag å d har varit en helt ok dag.... Stannade hemma från skolan då jag inte alls mådde bra pga d som hänt, hade inte energi i skallen att göra hela engelskaläxan å jag orkade inte stå och förklara för Kajsa vad som hänt. Började ju lipa som en unge då jag skulle prata med CG i onsdags =( Efter lite slapp hemma åkte jag upp till mamma med jycken för å muntra upp henne innan hon skulle jobba, hon blir ju så glad av att få ha Morgan även om d bara e en liten stund =)
Satt med som stöd då hon skulle ringa till släktingar för att berätta vad som hänt, var fan tufft.... Mamma började gråta så jag erbjöd mig att ringa men hon ville bestämt ringa själv, sen körde jag å Andreas å Morgan mamma till sjukhuset så hon kunde umgås med pappa innan d va dags för jobb.
Det var i stora drag vad som hänt idag.

Matmässigt har d gått bra faktiskt, eftersom jag vart så seg så har d inte blitt så många mål mat idag... Frukost/lunch blev en kebabsallad med grovt bröd:
Uppskattar att med såsen å det jag åt av brödet (åt inte ally) blev 12 poäng, sen åt jag potatis från igår som blev 3 poäng å hos mamma blev d en kopp kaffe med mjölk på 1 poäng så hittills 16 poäng.
Hemma nu ikväll efter träningen så blev d en stor skål mannagrynsgröt med clementiner, 2 viktväktarkakor å en kopp te:

GOTT! I gröten hade jag lite honung också, allt detta blev 9 poäng vilket ger mig 25 poäng för idag =)

Träningsmässigt har d gått bra, jag skulle ha tatt en långpromenad med jycken men det blev tyvärr inte av, får kompensera för det i morgon istället.... Dock fick jag tränat lite på mitt Wii =)

Ökade på vissa övningar idag, jag å mitt alterego som jag passande döpt till: Agda FTW, varför Agda undrar ni säkert? Ja jag gjorde ett test i början där Wii räknade ut min Wii fit age å jag fick 40 år... Så som den gamla kärring jag e för närvarande så tyckte jag Agda passa, men eftersom jag fortfarande e grym så fick jag ha med FTW också =) Ni som e spelnördar fattar FTW å för er som inte vet betyder det: for the win!
Tänkte jag skulle presentera min tränare, en petig jävel....

En av de övningar jag gjorde, dock inte alla med så här pass ok resultat... Men som ni ser så går d framåt, jag e redan bodybuilder =)

Kalorier jag fick bränt under mitt pass =) Räknar att ca 100 kalorier motsvarar 1 bonuspoäng så 3,5 bonuspoäng har jag skrapat ihop =)

Längden på mitt träningspass idag
Å här e den totala tiden jag spenderat på min träning sedan jag började med Wii =) Älskar min lilla Fitpiggy *haha*

Då hade inte jag mer för idag =)

Totalt: 25 poäng
Tränat: 3,5 bonuspoäng
Kvar att träna: 14,5 bonuspoäng

2 kommentarer:

  1. Hehe, roligt att bli presenterad för din tränare :) och hur det ser ut i det där spelet egentligen.

    Hemskt det här med din pappa. Men nu är (förhoppningsvis) det värsta över och han är på bättringsvägen. Mina tankar är hos dig och din familj. Hälsa gärna till din pappa från mig. Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Hehe ja eller hur? Petig e den där tränaren dock =)
    Ja e inte skoj med pappa.... Förhoppningsvis kan d börja bli bättre nu men tror varken jag eller mamma kan få slappna av förrän han får komma hem. Tack för dina fina ord Josse =)
    Kram

    SvaraRadera