Summa sidvisningar

fredag 18 mars 2011

Dag 56

Så då hade vi dag 56 å en trött dag.... Mycket knasigt som skulle in i skallen i skolan så e nog mest d som gör mig trött.... Får bli en kort blogg idag.
Inte gjort så jäkla mycket idag, vart i skolan, hämtat skrutten, handlat med mamma sen åkte vi å besökte pappa på sjukhuset. Han mådde mycket bättre å såg piggare ut idag men han har svårt att äta å kommer inte magen igång får han inte åka hem å man riktigt ser på honom att han längtar hem.... Gör så ont i hjärtat å se det.

Matmässigt har d gått bra, kort om vad jag käkat e: 3 koppar te, 3 solruta knäcke med saltrulle, ett glas yoggi, gårdagens middag å nu en kopp te med viktväktarkakor vilket blir 27 poäng =)
Gott!

Träningsmässigt har det totalt blivit 50 min promenad idag, en på 40 å en på 10 min vilket ger mig 4 bonuspoäng =) Sen förbrukar jag 1 idag så 3 bonuspoäng.
Det va allt jag hade för idag, i morgon ska jag ut på Väla å promota för Yrkeshögskolan å våra utbildningar, e du som läser sugen på att börja läsa en utbildning där 90% får ett jobb efter avslutade studier, eller du kanske känner någon som e arbetslös, inte riktigt vet vad de vill göra med sitt liv eller vill utveckla sin yrkesroll i dagsläget? Säg åt dem att komma ut till Väla, vi kommer stå vid mattorget mellan kl 12 å 16 å besvara frågor med mera =)

Ha d gött!

Totalt: 27 poäng, utnyttjat 1 bonuspoäng
Kvar att träna: 11,5 bonuspoäng

Live well and prosper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar