Summa sidvisningar

torsdag 9 februari 2012

Dag 382

Då får vi blogga ifatt å vi tar tisdagen, dagen spenderades hemma då vi inte hade någon skola å tur d för svanskotan gjorde jävligt ont... Så går d när man sitter en hel dag =(
Annars gjorde inte så mycket denna dag, spenderade dagen i lugnet hemma då jag även hade lite feber så jag har kännt mig rätt hängig vilket aldrig e särskilt skoj.
Morgans tjej SHelby var här också, hennes husse å matte va borta hela dagen så de två busungarna myste å hade d roligt här hemma =)

Matmässigt så har d gått bra tycker jag, dagen inleddes med frukost på gröt å te med frukt som vanligt för 5 poäng.
Lunchen blev en underbart god skaldjurspaj med lite västerbottenost där jag valde å göra den utan pajskal å la hellre till annat:
Ber om ursäkt för kassa bilder för min kamera har hängt sig så ja.... Ny telefon e på väg dock =)
Dagens lunch blev 11 poäng då jag la till en ciabatta också så d va smaskens.
Till middag blev d paj igen faktiskt, snabbt å enkelt å gott för 6 poäng, uppe hos mina päron blev d kaffe å en bit smörgås för 7 poäng samt vi fikade med Shelbys husse å matte för 8 poäng också.
SÅ d blev 36 poäng denna dag, lite mycket men samtidigt värt d för jag har ju en veckobonus som e till för å nyttjas =)

Motionsmässigt blev d lugnt då jag vill bli av med min feber men en liten promenad har d blitt i alla fall som blev 30 min å hela 2 AP.

Totalt: 36 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt denna vecka: 6 st
Veckobonus kvar: 40 poäng

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar