Summa sidvisningar

söndag 26 februari 2012

Dag 401

Så, söndag å en ny VVV tar sin början å jag hade verkligen inte kunnat kicka igång denna vecka på ett bättre sätt! Att väga sig e ju fan skoj igen =)
Utöver framgångar idag så har d varit mest lugnt, myst i soffan med BBT back to back å mest bara tagit d lugnt idag.
Funderar på å dra ett lite halvtaffligt ryck med å städa här men vette sjutton hur d kommer gå, inte mycket till motivation idag plus d e lite skönt å ta d lugnt för en gångs skull å verkligen fira det e söndag =)

Matmässigt har jag firat lite idag men började som vanligt med min gröt på 4 poäng samt en apelsin å sen skulle där varit en lunch men jag glömde bort tiden å fick sticka till mina päron utan å ha förtärt en lunch så d blev 2 koppar kaffe istället med mjölk för 2 poäng hos päronen istället =)
Väl hemma blev d lyx i form av kebabsallad:
Jag midifieerade salladen lite för Primo här ute laddar på med mycket mat! Så jag plocka bort lite kött å halverade brödet å inklusive dressing blev d hela 19 poäng, helt makalöst! Men gott å helt klart värt d =)
Nu ikväll kommer d att bli en skål gröt till samt en bit cheesecake-glass för totalt 10 poäng å frukt å jag landar på 35 poäng för idag vilket känns fantastiskt med tanke på lyxen å jag nyttjar 5 poäng från min veckobonus.

Motionsmässigt så har jag inte vart såååå duktig som jag hade tänkt men lite i alla fall =)
Det har blivit lite promenader som ger mig max 25 minuter å därmed 2 AP för det. Får se om jag hittar energin å orken till å ta ett städryck, annars får d bli i morrn. Känns bra med 2 AP, kunde ju vart 0!

Totalt: 35 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 2 st
Veckobonus kvar: 44 poäng

Då tar vi d roliga, RESULTAT!

Vikt: 83,4 kg
Minskat: 1,6 kg
Minskat totalt: 30,8 kg

Mått i midja: 102,5 cm
Minskat: 0,5 cm denna vecka
Minskat totalt: 27 cm

Kvar till delmål 7, väga 83 kg, det magiska talet där allt började: 0,4 kg
Kvar till delmål 8, gå ner 35 kg å komma ner till 70-talet: 4,6 kg
Kvar till delmål 9, komma i mina favvo jeans å ca vikt blir att väga 72 kg: 11,8 kg

1,6 kg...... Bra mycket mer än jag hade hoppats på! Dock misstänker jag det som jag tappat e nog en del muskelmassa å inte så mycket fett men samtidigt tycker jag d märks i kroppen där e mer plats så jag tror inte d e så farligt. Dessutom så kommer jag att komma igång med vattengympa igen denna veckan så d ska nog ordna sig =)
Känns fantastiskt nu, d flyter verkligen på å jag e så glad jag vet snart inte vart jag ska ta vägen =)
Inför denna veckan så kommer jag köra på som vanligt, äta precis som vanligt men försöka lägga in i alla fall 3 ordentliga träningspass.
Dessutom så hände ytterligare en stor sak idag:

Tadaaaaaaaaaaaaaa =) Jag e inte längre på ett BMI som indikerar fetma! Jag har kommit ner till blotta Övervikt bara å d känns helt underbart skönt! ALDRIG mer.... Dessutom var d även dags å ta bild på mig själv igen då jag nu nått minus 30 kg:
Jag provade dessutom de nya brallorna som är en stor strl 42 som jag visade innan i veckan å de passar nu =) Dock flyter magen ut lite vilekt gör att jag inte kommer använda dem än utan jag gissar att när jag väger 80/79 kg så kommer de sitta mycket snyggare men d va en riktig skatt att inse att de passar redan nu!!!!
Så, nu jävlar kör vi!

Farewell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar