Summa sidvisningar

torsdag 23 februari 2012

Dag 398

Då hade vi torsdag, veckan fullkomligt flyger iväg tycker jag... Känns som tiden går för fort men men, annars hade jag väl klagat att d går för sakta =)
Vad har dagen haft i sitt sköte då? Jo d va skola idag, dock inte lektion utan Yrkeshögskolemyndigheten var på besök å ville till fulla syna å utvärdera vår utbildning så d va kul å kunna bidra med åsikter å vi gjorde ett bra intryck å d känns toppen!
Annars har d vart slapp å deg i soffan till BBT back to back å även en sväng om Ica MAXI för veckohandling har d blitt också. D blev inköp av två långärmade tröjor, inget fancy utan bara enkla tröjor då de flesta jag har börjar bli lite väl stora å baggy =)
Fick paket i posten också, mitt andra skal jag köpt, lite besviken på färgen men nöjd ändå:
Blekrosa... Hade hoppats på d skulle va cerise som mitt förra i samma modell men men =)

Matmässigt så har d också vart en bra dag å jag inledde med en frulle som vanligt så bestod den av gröt för 4 poäng.
På väg till skolan slank d ner en latte för 4 poäng å väl hemma igen blev d en enkel men god lunch:
Fläskfilé med morots å potatiskaka, halloumi light å ugnsrostade grönsaker för 11 poäng.
Dagens middag orkade jag inte laga nåt plus d var nedsatt pris på salladsbaren på Maxi så d blev en sallad:
Kycklingsallad med bl.a majs, ärtor, pasta, oliver, melon, ruccola m.m. =) Till detta blev d en macka med lite smör å totalt blev d ihop med 3 koppar kaffe 18 ppoäng.
Väl hemma blev d ett kvällsmål bestående av frukt å te samt en bit choklad:
Mumma värre å detta blev 4 poäng å jag landar på 41 poäng idag å tar 11 poäng från min veckobonus =)

Motionsmässigt har jag verkligen vart flitig idag! Först promenad till mamma som skulle passa jycken idag, sen promenader till å från skolan, promenad till päronen igen, promenad med jycken, promenad hem å knatande på Maxi ger mig totalt 110 minuters promenad å motion! Inte illa å känns riktigt nice å detta ger mig 7 AP! Sweet feeling i kroppen kan jag tala om!

Totalt: 41 poäng
Motion: 7 AP
AP totalt: 20 st
Veckobonus kvar: 20 poäng

Hej svejs, grus å gnejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar