Summa sidvisningar

onsdag 22 februari 2012

Dag 397

Onsdag, shit veckan går fort! Var tvungen å dubbelkolla på tlf så d verkligen va onsdag för d känns som tisdag....
Vad har denna dag spenderats då? Jo, ett paket kom lastat med förhoppningsvis de sista byxorna jag måste köpa innan jag återfår min garderob =)
Dåligt ljus... Men ja, ett par jeans i engelsk strl 14, ca 42, eller mer rätt kallat en stor strl 42 å de går nästan på redan nu =) Kan inte knäppa dem men d kommer snart tror jag.
Utöver detta så har d inte hänt så mycket mer, myst hemma i soffan för att sen bege mig till mina päron där d blev Halv 8 hos mig å mys.

Matmässigt har d vart en bra dag, började med en frulle bestående av gröt för 4 poäng å sen blev d en lunch som blev samma som igår:
Morots å potatiskaka i ugnen med champisar, halloumi light å ruccola samt en VV chorizo =) Mumsigt värre å detta blev 11 poäng å sen blev d i all enkelhet en middag:
Gröt igen med apelsin å som tillägg blev d en knäckemacka med ett ägg å 1 msk kaviar å allt blev 10 poäng för att sen förtära ett kvällsmål som blev:
Chessecake-glass med en kopp te för 6 poäng å hos mina päron blev d 3 koppar kaffe för 3 poäng å jag landar totalt på 34 poäng idag vilket känns nice å jag nyttjar 4 poäng från min veckobonus.

Motionsmässigt har d också vart en skön dag, fick till hela 45 min promenad idag i omgångar, 5 min till å från affären då jag hämta mitt paket å sen 20 min enkel väg till mina päron som blir 40 med hemvägen å allt detta gav 3 AP. Sen hemma efter den sista promenaden blev d 10 min styrketräning med hantlar för 1 AP så totalt idag blev d 4 AP å d känns riktigt skönt =)

Totalt: 34 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt: 13 st
Veckobonus kvar: 31 poäng

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar