Summa sidvisningar

torsdag 9 februari 2012

Dag 384

Då tar vi torsdagen alltså dagen idag =) Å idag har jag varit hemma då det var halvklass å egentligen ANdreas som skulle iväg men han fick ett förbryllande sms som ställde in dagens lektion men samtidigt så var d lektion i alla fall... Väldigt snurrigt!
Så jag va hemma å sovit dåligt igen pga svanskotan så jag blev sur på situationen å åkte till Hbg för å köpa en latte å sen hem igen =) SÅnt gör mig glad.
Annars har d vart en lugn dag, försökt att inte belasta svansen för mycket utan ligger numera på mage så mycket jag kan i soffan å sitter på huk på golvet eller står eller ligger ner när jag äter för sitta normalt går inte =(
Idag så hände även nåt väldigt ovanligt:
Jag fick blommor av Andreas =)=)=) Suuuuuuper glad blev jag plus han köpt bubbelvatten åt mig i min favvosmak. Blev nästan tårögd för detta var precis vad jag behövde idag å ja, d värmer hjärtat sånt här men man blir lite orolig att han blitt allvarligt sjuk för det här har aldrig hänt förr! Har tjatat i 3 år att jag älskar blommor å hittills bara fått på förra Alla hjärtans dag annars har d inte hänt nåt på blomfronten så jag e myckert glad =)

Matmässigt har d gått bra idag, känns oerhört bra måste jag säga å det e en underbar känsla =)
Frulle fick bli min latte för sen somna jag igen.... Den blev 4 poäng å sen kom lunchen på:
Parmesangratinerad potatis å morotskaka som jag gör i ugn å inget tillsatt fett, till d 60 g kylling å lite halloumi med babyspenat. Mycket gott å blev oerhört mätt så åt inte upp allt =) Detta blev 10 poäng å en klar favorit!
Kvällens middag blev:
Tikka masala köttfärs med nudlar, helt okej, ingen direkt WOW-rätt men värt å testa men nej, tror inte d blir nån favvis i repris på denne =) 9 poäng blev detta å sen blev d 3 koppar kaffe för lika många poäng hos mina päron å väl hemma blev d gröt, frukt, te å en bit choklad å jag landar på 34 poäng idag å nyttjar 3 poäng av veckobonusen =)

Motionsmässigt har jag vart pigg idag å d blev hela 70 min promenad idag i d fina vädret å d värmde själen också kan jag tala om! 4 AP blev d å känns riktigt bra.

Totalt: 34 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt denna vecka: 13 st
Veckobonus kvar: 30 poäng

Tjenamoss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar