Summa sidvisningar

torsdag 16 februari 2012

Dag 391

Idag hade vi torsdag å det har varit en jobbig dag... Rolig men jobbig, heldag i skolan å d e verkligen utmattande att inte kunna sitta som man vill men men, sånt e livet.
Annars så har d vart en bra dag med massa skratt å ännu en rolig lektion i Kommunikation å sen blev d hem igen för snabbt matintag innan d blev å dra iväg å handla med mamma på Maxi å sen blev d mys hemma hos mina päron där d blev Halv 8 hos mig innan d blev dags å landa hemma i goa soffan =) Köpte även Voltaren gel idag så håll tummarna att d kommer hjälpa mig nåt i kampen mot den här nedrans svanskotan.

Matmässigt så har d vart en nice dag, började med en gooooooooooood latte på 4 poäng å sen blev d apelsin å mannagrynsgröt för 4 poäng.
Dagens lunch blev köttbullar med potatis å sås samt broccoli:
Mycket mumsigt å detta blev 8 poäng samt jag tog ytterligare en portion till middag då jag kom hem så där kom ytterligare 8 ppoäng =)
Hos mina päron blev d kaffe för 3 poäng å väl hemma blev d ett kvällsmål bestående av:
Färsk ananas, vindruvor, te å en malteser å bananmuffin å jag kommer ta ytterligare en kopp te till för jag känner sug men vill inte ta en muffin till... Jag KAN men ja... Jag tycker d känns bättre å låta bli =) Detta ger mig totalt 37 poäng å jag nyttjar 7 poäng av min veckobonus.

Motionsmässigt har d inte blitt så mycket som jag hade hoppats på men d va min trötthet i kombo med d äckliga vädret.... Regn =( Så totalt har d blitt i alla fall 40 min promenad som ger mig 3 AP å d känns helt ok.

Totalt: 37 poäng
Motion: 3 AP
AP totalt: 23 st
Veckobonus kvar: 34 poäng

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar