Summa sidvisningar

torsdag 9 februari 2012

Dagb 383

Då tar vi onsdag som även denna dag spenderades hemma, hade egentligen skola men pga av den fördömda svanskotan så fick jag vackert stanna hemma för jag kunde varken sitta, stå eller ens ligga i samma position i nån längre period....
Så jag va rätt less på d mesta måste jag säga men d gav mig i sin tur en insikt i hur jag fungerar. Jag har haft ont i över 2 veckor nu i svanskotan å jag märker hur d sakta tär på mig, jag kämpar för att va glad å uppåt men igår kväll ville min kropp kränga massa onyttigheter å jag tolkar att när jag inte tar itu med mina känslor utan kör på å försöker vara glad när jag inte känner för d egentligen så blir d så här, jag kraschar till slut å då vill jag ha massa skit. Det va så jag fatta vad som va på gång för magen kurra å när jag kände efter vad jag ville äta så kom svaren choklad å chips å då fatta jag att jag verkligen inte va hungrig utan detta va mina känslor som försökte få sin vilja igenom. Så d känns skönt å få ytterligare en pusselbit på plats.
Annars hände itne så mycket idag, försökte ta d lugnt helt eneklt.

Matmässigt har d gått bra tycker jag även idag, frulle på 5 poäng som innehöll samma som tidigare, gröt, frukt å te.
Blev även en stor latte på förmiddagen för 4 poäng å lunch blev min skaldjurspaj:
Åt för 8 poäng å mumma återigen!
Till kvällsmat blev d thailändsk kyckling:
MUMS! Detta kommer göras igen kan jag lova! 10 poäng blev denna portion å hos mina päron blev d kaffe för 3 poäng å väl hemma igen så valde jag å lyssna på magen som ville ha mer mat å d blev 2 mackor för 8 poäng å d kändes bra! Totalt 38 poäng å¨nyttjar 7 poäng av min veckobonus.

Motionsmässigt så var d inte fy skam, fick till hela 40 min promenaerande idag som gav 3 AP å uppe hos mina päron märktes att Morgan va fortfarande sleten från gårdagen med Shelby:

Totalt: 38 poäng
Motion: 3 AP
AP totalt denna vecka: 9 st
Veckobonus kvar: 33 poäng

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar