Summa sidvisningar

torsdag 2 februari 2012

Dag 377

Så, torsdag idag å dagen börjades med att inse att förkylningen slagit till med full kraft! Jisses.... Så d har varit väldigt snuvigt å nysigt idag kan jag meddela er!
Annars har d vart en relativt lugn dag, åkte in å gjorde verklighet av en av mina belöningar idag, belönade mig sj att jag gått ner 50% av det jag ska gå ner å belöningen blev en pedikyr =) Hade fått detta i födelsedagspresent av min käre bror så jag har sparat det i väntan på att få använda det å det va nice!
Jag e lite anti fötter, hatar fötter, till å med mina egna, tycker dem e äckliga så det här med att fila å pyssla om dem e jag dålig på.... D va mysigt att sitta i massagestol å fotbad men ja, när hon börja fila å så under foten så krävdes d all kraft jag ägde å hade för att inte sparka till stackarn som satt där för d kittla å va så obehagligt som bara den! Men jag höll ut å sen kom massage å lack å d va riktigt skönt så nu har jag fina fossingar:
Ingen wow skillnad utan den känns mer =) Valde ljusrosa lack eftersom jag inte e så mycket för d där med att pynta fötterna direkt.
Efter pedikyr så begav jag å mamma oss mot Maxi där vi skulle handla å sen blev vi hämtade av pappa som därefter körde hem oss, vi hämta Morgan på vägen å sen har d blitt mys hemma hos päronen. Pappa körde hem oss idag för d va så nedrans kallt att jag banga för å gå hem, det å med min förkylning kände jag att d räcker med en av dem....

Matmässigt har d vart en skön dag, gått över lite men inget som direkt var oväntat. Jag försöker som sagt att äta sparsamt ett par dagar, mellanmycket nån dag å lite mer nån dag för att kroppen ska kunna fungera utan att tro d handlar om svält =)
Idag blev d havregrynsgröt då mjölken ba slut till frulle för 4 poäng å på det en latte för 4 poäng.
Lunchen blev enkel då jag precis hann vända i dörren här hemma i form av 2 trågbrödsmackor med lite salamiost på för 7 poäng.
Sen blev d sallad från Maxis salladsbar med en skiva bröd å 2 koppar kaffe för 15 poäng å nu ikväll blev d:
Mannagrynsgröt med te å en bit choklad för 8 poäng å jag landar på 39 poäng idag vilket känns helt okej då jag ändå är på banan å nyttjar lite av min veckobonus =)

Motionsmässigt har d inte blitt så mycket som jag hade hoppats på men men, e ju förkyld å ska ta d lugnt men ja... Har svårt för sånt! Så totalt har d blitt 40 min promenerande idag för 3 AP för nåt måste jag få göra.

Totalt: 39 poäng
Motion: 3 AP
AP totalt denna vecka: 21 st
Veckobonus kvar: 39 poäng

Tjenamoss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar