Summa sidvisningar

lördag 25 februari 2012

Dag 400

Jösses, tycker nästan att en liten fanfar e på sin plats =) 400 dagar! Jisses.... Kom dessutom å tänka på att detta e nog en av alla de dagböcker jag nånsin haft där jag faktiskt vart duktig å skrivit länge, jag bruka alltid sluta eller att d dog av sig självt när jag va yngre, men men =) 400 dagar å jag hoppas att d inte e lika många kvar innan jag e klar *haha* lite smått deprimerande tanke faktiskt...
Så, idag var d alltså lördag somm jag trodde va igår av nån anledning... Mello idag igen, funderade å glo för å se vad lilla Perelli hade å komma med men nej... Family Guy vann över mello.
Annars har d inte hänt så mycket idag, skulle åkt inn å haft träning med Emma, Shelby å de andra men min kära svanskota vakna till liv efter ett tags slumrande så d blev inte mycket sova för mig... Vakna kl 12 å kände mig helt förstörd så jag stanna hemma tyvärr. Kändes mest taskigt mot Morgan som jag vet hade uppskattat att åka in å träffa kompisarna men ja... Får ge tillbaka en annan gång, lilla busungen Shelby kommer ju i veckan för litta bus så d blir nog bra.
Utöver en ond röv så blev d en kortare promenad till mina föräldrar, mamma börja tidigt idag så jag å Morgan hängde med in då pappa körde henne till Knutan å så fick vi en liten biltur ut av d hela =)
Sen väl hemma har d blitt slapp i soffan å ska faktiskt se om X-men filmerna tror jag, känner jag e inne i en X-men fas.... Å självfallet har jag min trogna vapendragare i soffan:
Kan ju inget annat än å älska vår soffa.... Grämer mig jag inte gjorde verklighet av denna idé tidigare men jag va mesig å tänkte att allt kommer bli på tok för trångt men nejdå, å så mycket go plats =) Speciellt för Morgan så han kan köra sina ninja sparkar stup i kvarten....

Matmässigt har d vart en skön dag, började som vanligt med en frulle på gröt å frukt för 4 poäng å sen blev d en lunch som fick bli samma soom gårdagens middag:
Splinglolls =) 11 poäng igen å såååå gott! Tror jag börjat utveckla ett mindre beroende av dessa...
Sen blev d 3 koppar kaffe hos mina päron för 3 poäng å väl hemma hade inte fläskytterfilén tinat så plan B blev:
morots å potatiskaka i ugnen med halloumi light, champisar å körv för 11 poäng =) E så underbar rätt för allt görs på en å samma plåt i ugnen å allt tar lika lång tid, 10-15 min å banana done!
Sen blev d en kvällsfika bestående av:
Cheesecake-glass med ananas å 4 digestivekex samt d blev en näve chips å en kopp te för 14 poäng vilket ger mig 43 poäng totalt idag å jag nyttjar mina sista poäng från veckobonusen =)

Motionsmässigt har d som sagt inte blitt så mycket, valde den korta vägen till mina päron då jag haft ont i svanskotan men ville i alla fall få nån form av motion samt jycken behöver få komma ut =)
Vi åkte bil tillbaka men d blev i alla fall 25 minuters promenix idag vilket ger mig 2 AP vilket e bättre än noll å efter att man kommit hem från äventyr e d alltid skönt å få litta kärlek:
Mys =) Sen fes Morgan å d mysiga fick ett abrupt slut.... Men d va fint fram tills dess!

Totalt: 43 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 25 st
Veckobonus kvar: 0 poäng

Sayonara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar