Summa sidvisningar

fredag 3 februari 2012

Dag 378

Då så fredag idag å dagen har spenderats hemma å förkyld som tusan.... Allt annat än kul men men, e bara å gilla läget å hoppas på bättring asap.
Annars så har d vart spa för Morgan, han ska till sin andra mormor, Kikki i morrn å trimmas =)
Dock uppskattades inte behandlingen:
Kan man va mer sur? Sen va han verkligen på sin vakt för han vet allt för väl att efter bad kommer fön å kam så jag tror han försökte gömma sig men vem vet?

Du kan inte se mig!!!!
Annars har d vart en lugn dag då d vart feber i omgångar...

Matmässigt har d vart en bra dag, frulle som vanligt blev gröt å frukt för 4 poäng å lunch blev:
Potatis å morots"plätt" i ugn med parmesan, sallad å varmrökt lax till för 10 poäng å såååååååå gott!
Kvällens sista mål blev:
Ciabatta med spenat, tomatsalsa å halloumi samt rökt lax, till detta blev d en kopp te samt en bit choklad å frukt för 14 poäng å under dagen blev d även 3 koppar kaffe för 3 poäng som ger mig 32 poäng idag =)

Motion blev d bara en rask promenad på 20 min då d vart för kallt å jag haft feber så d gav mig 2 AP å bättre än inget alls.

Totalt: 32 poäng
Motion: 2 AP
Totalt AP denna vecka: 25 st
Veckobonus kvar: 38 poäng

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar