Summa sidvisningar

måndag 6 februari 2012

Dag 381

Blir ett ytterst kort inlägg då jag e heeeeelt slutkörd!
Va skola idag å vi skulle framföra ett kort föredrag/tal om nåt vi brinner för å jag valde det här med att förändra sitt liv, med fokus på viktminskning men även att d inte måste vara så. Kändes bra å jag valde att köra utan papper så jag glömde hälften men vill ni veta vad jag skrev så hojta, så lägger jag in det här. Vill inte slänga in d bara så där utan vill nån läsa så vassego å säg till så fixar jag.
Vakna med feber å en mycket öm svanskota efter mycket bilresande i helgen å hade tänkt å åka hem efter att jag framfört mitt stycke men jag ville så gärna lyssna på alla andras, jag älskar såna här uppdrag! Så jag stanna hela dagen till 16 å e fortfarande evigt tacksam att jag fick åka med Carro i klassen hem =) Guld värt!
Tyckte d va värt å stanna hela dagen för man fick en sån underbar bild av alla i klassen, saker man inte visste å mer detaljerat om deras intressen å ja, super skoj! Men d tär på kroppen känner jag för e som sagt heeeeeelt slut!
Annars har d inte hänt så mycket mer än skola å sen hem för å sen åka till mina päron som vanligt =)

Matmässigt har d gått bra, frulle blev min gröt för 4 poäng samt 2 koppar kaffe under dagen för 3 poäng.
Lunchen blev samma som gårdagens middag, varmrökt lax med nudlar å gott gott:
10 poäng blev detta å sen blev d en ytterst enkel middag då jag inte orka nåt avancerat:
Stuvade morötter, svamp, lök å spenat med lite kantarellfond för färg å krydderier, till det viktväktarnas egna chorizo korv men jag tog 2 korvar då jag inte va riktigt mätt men duktig kicka som jag e så la jag inte upp allt direkt utan äta först, känn efter å sen mer eftersom där va mer plats =) Detta blev 7 poäng å gott!
Sen har d blitt kaffe för 3 poäng samt en bit choklad, druvor å en kopp te för de resterande poängen å jag landar på 31 poäng idag, full pott som känns gött =)

Motionsmässigt så var d träning planerat men då jag fortfarande e väldigt hängig så valde jag å bli upphämtad av mina päron då de vart på Väla nu ikväll å åkte bill upp till dem för å sen gå hem så d blev i alla fall allt som allt 30 min promenad idag vilket känns skönt för nåt måste jag röra på mig.... Kan inte sitta still =( Så d blev 2 AP idag å d e bättre än 0!

Totalt: 31 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt denna vecka: 4 st
Veckobonus kvar: 45 poäng

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar