Summa sidvisningar

lördag 11 februari 2012

Dag 386

Då hade vi lördag å egentligen skulle jag å Morgan åkt in till Landskrona där vi skulle haft rallylydnad med Emma, Shelby, Camilla, Zpotty, Paulina å Zafir men då jag vart sjuk så har en massa skit här hemma hopat sig på hög å där finns inte mycket utrymme i veckan som kommer så d ger att jag bara har idag å i morrn till att fixa här hemma så d fick bli fix för hela slanten.
Jag har fått en hel del gjort, städat kök å vardagsrum noga, sorterat i garderober å skit, tvättat ett berg av kläder sa´mt diskat å i morrn blir d att fortsätta....
Sen fick d bli till å aktivera Morgan som kände sig totalt oälskad å ignorerad då jag fixat å trixat här så ut på äventyr där vi träffa en hundkompis så han fick lite skoj samt bus på stranden =)

Matmässigt har d blitt lite mer än tänkt men fortfarande inom mina ramar å det e ju ändå lördag =)
Frulle blev min gröt med mackor å frukt.
Lunchen blev tikka masala köttfärssås med ris:
Sen blev d kaffe å mys hos mina päron innan vi begav oss hem där det vankades:
Morot å potatiskaka i ugn där jag även blanda i ett ägg för protein samt halloumi, svamp å sallad på det å det e såååå gott!
Sen blev d kvällsmys med min älskade Gino:
Totalt landar jag på 48 poäng idag å därmed nyttjar d sista av min veckobonus plus lite av mina AP =)

Motionsmässigt så har d inte blitt som d va tänkt men lite städpoäng samt 1 timmes långpromenad har gett 5 AP så d e alltid nåt =)

Totalt: 48 poäng
Motion: 5 AP
AP totalt denna vecka: 22 st
Veckobonus samt AP kvar: 6 poäng

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar