Summa sidvisningar

fredag 10 februari 2012

Dag 385

Då hade vi fredag å idag hade jag verkligen stora hopp om att min nya bebis, min iPhone 4S skulle anlända med posten men icke då... Så jag ringde till Tele2 för å få mitt kolli id så jag kunde se vart d var nånstans å fick reda på att karlar inte kan nånting alls... När jag förnya mitt abnm. så valde jag att ta en ny telefon å första killen jag snacka med kunde inte få igenom ordern å skulle ringa upp mig ett par timmar senare. Han ringde aldrig så jag ringde dem, ny kille i telefon som gjorde avtalet, röstinspelning, hela kittet å sa att telefonen anländer inom 3 arbetsdagar. YAY tänkte jag. Idag då jag ringde så sa kvinnan att ordern hade inte ens skickats iväg, hon fick leta lääääänge innan hon ens hittade att jag ringt å beställt samt förnyat mitt abnm! Hon gjorde då om allt igen, ordentligt, satt med mig i tlf tills hon såg att ordern gått iväg, såg till så jag fick mitt bekräftelsemail osv osv. Så NU e den på G å förhoppningsvis här på måndag.... D ska en kvinna till för att d ska bli rätt var min lärdom idag =) Dock kan jag gå hela helgen nu å irritera mig på att hade jag tänkt på att inget mail kommit å ringt redan i onsdags så hade jag haft min telefon nu.... Inte alls störigt, nejdå!
Annars har d inte hänt så mycket idag, vart iväg å handlat å gjort riktigt fredagsmys idag å allmänt gottat mig =)

Matmässigt så valde jag å nyttja min veckobonus idag så jag för en "normal" dag i morrn inför invägning =) Dagen inleddes med en latte å min gröt för 9 poäng.
Sen blev d en enkel men såååå god lunch:
Potatis å morotskaka som bakas i ugn med lite parmesan, till d halloumi sallad å svamp som åsså fick va med i ugnen å d blev 10 poäng.
Dagens middag blev en lyxsallad på kyckling, avocado, oliver å anat mums:
Som sagt så ber jag om ursäkt för bilderna då min telefon e vääääldigt trött =) Detta blev hur som haver 10 poäng å även 3 koppar kaffe slank ner för 3 poäng.
Ikväll blev d även dessert:

GINO!!!! Såååååååååååå gott! Dessutom lite ostbågar, cruncherz å detta va min mysfredag =) Så jäkla gott å frukterna i Ginon blev banan, färsk ananas, jordgubbar å kiwi å totalt idag har d blitt 60 poäng (valde som sagt att nyttja min veckobonus då jag kännt mig hängig å nu blev d ett medvetet val som jag planerat in istället för att spontant svulla) Så 29 poäng tas från min veckobonus idag.

Motionsmässigt så har d gått bra tycker jag, det har blitt diverse promenader för hela 60 minuter så d känns riktigt bra å med start nästa vecka kommer jag att sätta igång med vattengympa igen. Haft otur med skallskador, feber å förkylning ett tag nu så d ska bli skönt å få komma igång å få sträcka ut kroppen ordetnligt med tanke på svanskotan! 4 AP gav mina promenader mig idag.

Totalt: 60 poäng
Motion: 4 AP
AP totalt denna vecka: 17 st
Veckobonus kvar: 1 poäng

Arrivederci!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar