Summa sidvisningar

fredag 30 december 2011

Dag 342

Med denna bloggposten e jag officiellt ifatt :) nice feeling faktiskt, nå, vad har vi å säga om denna torsdag? Jo, inte mycket :) softat hemma med bra tv å en fisig hund....
Nu ikväll skulle jag å mamma tränat men båda hade noll entusiasm så vi valde å skippa å göra som Ica reklamen, va duktiga med start nästa vecka :)
Så jag fick sett filmen The Queen som jag velat se men glömt å sen inte fått gjort så d va nice å få se den samt fick påbörjat Tomb raider.
Sen blev d en tur till päronen i blåsten samt en exhalterad jycke :)

Matmässigt började d bra men sen spåra d ur lite men samtidigt känns d bra.
Frulle med mina vanliga flingor å mjölk för 4,5 poäng inklusive en kopp te.
Sen kom en portion med potatismos, morötter, majs å VV wienerkorv för 5 poäng å även 4 digestive kex för 6 poäng.
Hos päronen blev d 3 koppar kaffe för 1,5 poäng, en lussebulle för 3 poäng (gissning) samt 4 av mammas hemgjorda snickers som jag tror blir 1 poäng per st...
Väl hemma igen blev d 2 knäcke där en fick korv på sig å den andra kalkon samt smör å lite senap å en kopp te som jag gissar blir 5 poäng å där kunde man vart nöjd, eller hur? Men icke..... En påse micropop för 10 poäng blev d också så d ger mig 39 poäng.... Usch! Hade jag skippat den jävla micropopen hade d vart helt ok men men.... Man lever å lär eller hur d nu e... Känner jag har en liten "episod" av mina frosserier för jag känner magen e bottenlös å d e alltid min signal att min ätstörning blossar upp å jag vet jag måste va försiktig men d krävs självbehärskning å karaktär också vilket inte alltid finnes :)

Motionsmässigt har d vart en helt ok sag faktiskt, blev en tur å retur till päronen som totalt ger 3 bonuspoäng å d e bättre än inga alls :)

Totalt: 39 poäng
Motion: 3 bonuspoäng
Inga bonuspoäng å nyttja

Bazinga!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar