Summa sidvisningar

torsdag 15 december 2011

Dag 328

Så då tar vi å bloggar om torsdagen medans mina potatisar puttrar på spisen =)
Dagen har känts som en fredag hela dagen men d beror på att vi handla idag jag å mamma vilket vi alltid gör på fredagar men i morrn ska de iväg till SMåland för begravning så d fick bli idag istället.
Utöver handlingen har d inte hänt så mycket idag, d har blivit sticka å jobba på redovisningen som ska ske av vår LIA rapport nästa vecka men en skön dag trots allt. Skulle stucit till skolan men då jag fick veta d inte skulle va nån lärare på plats så valde jag å skippa detta å jobba hemma istället =)

Matmässigt har d gått bra, började med mina flingor å te, men idag tog jag lite mindre mängd flingor så d blev totalt 4 poäng för frullen.
Sen blev d lite kaffe för 2 poäng samt en lussebulle för 3 poäng å lunchen blev i sin enkelhet två mackor med lite smör å skinka för 6 poäng.
Nu ikväll käkar jag äntligen upp d sista av den förbannade skinkan..... Så d blir en portion med potatismos, morötter, majs å lite grönt till för 5 poäng som ger mig 20 poäng å nu ikväll kommer jag å ta en bit choklad, clementiner å te för 3 poäng å därmed utnyttjar jag ett bonuspoäng =)

Motionsmässigt så har d blivit 2 längre promenader för hela 3 bonuspoäng samt jag knatade runt för ca 1 bonuspoäng på Maxi å efter att jag kompenserar för dagens övertramp så blir d hela 3 bonuspoäng för idag =) Inte super bra men inte så pjåkigt heller, kunde vart 0!

Totalt: 22 poäng (kompenserat)
Motion: 3 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 27 st

Hej svejs, grus å gnejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar