Summa sidvisningar

tisdag 27 december 2011

Dag 336

Så då tar vi å bloggar om fredagen då, som ni förstår av föregående inlägg så hände inte ett skit denna dag! Jag kom i säng ca kl 10 å låg fram tills tolv på natten, natt mot lördag.
Var uppe i omgångar i tappra försök till att äta men allt vände sig i munnen å jag fick feber, ganska rejäl sådan också... Kände mina tabletter gav verkan men smärtan släppte aldrig helt vilket var en frusterarnde känsla minst sagt....
Men där vid tolv så kände jag d började ge sig, å när klockan slog 2 på natten var jag äntligen mitt gamla jag igen, hade ringt mamma å hon sa jag skulle ta ibumetin å alvedon å det var det som gjorde mig bra till slut, men att d skulle behöva ta 24 timmar va en aning frustrerande då man missa en hel dag....
Jag å Andreas låg å kolla på Kalle Blomqvist å Rasmus i sängen innan vi somna vid 7 tiden på morronen :)

Matmässigt var detta min "nyttigaste" dag.... På hela dagen blev d 1 knäcke med ost å 3 glas vatten samt ett med äppeljuice somfrulle.
I omgångar fick jag ner 3 tallrikar yoggi, en halv liiiiten portion turkisk yoggi med lite honung. Samt en macka med enbart smör på å en proviva shot...
När allt äntligen släppte så kände jag även naturlig hunger för första gången på ett dygn å då blev d 3 knäcke med ägg å kaviar samt 3 koppar te med mjölk å honung å d va sååååå gott! Tänk att mat kan smaka så gott...

Motionsmässigt så hände inte ett skit av förklariga skäl :)

Totalt: tror jag faktiskt höll mig inom ramen av 22 poäng
Motion: 0 bonuspoäng
Inga bonuspoäng å ut nyttja denna vecka

Tooooodles!

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar