Summa sidvisningar

onsdag 14 december 2011

Dag 327

Så, onsdag å idag hade jag stora planer som föll om intet.... Låg å vred mig i sängen med en miljon tankar natten till idag å jag lyckades äntligen somna strax innan kl 4 på morronen å innan jag somna så slog d mig att jag då varit igång å vaken i 20 timmar..... Så jag sov till halv 3 idag, inte vad jag tänkt mig alls men jag va trött så jag valde att lyssna på kroppen istället för å gå upp kl 10 då min klocka ringde.
Så d har blivit mys i soffan framför tv:n istället för att maratonsticka idag, dock har d varit stickning för hela slanten nu ikväll.
Jag stack upp till mina föräldrar med jycken som alltid älskar detta moment, mina föräldrars hus e nog motsvarigheten till Disneyland för den jycken *hehe* så han klagar sannerligen inte!
Hjälpte mamma baka klenor:

Dock klaga jag då jag skulle hem för jag fick vackert gå hem utan hund :( mina föräldrar smög in argumentet att då jag skulle komma å lämna honom vid 7 tiden i morrn tyckte de att han lika gärna kunde sova hos dem å d gick jag motvilligt med på.... Förstår inte varför de tyckte detta:

Saknar honom sjukt mycket redan! Kommer inte gå bra å sova inatt.... Ingen skitunge som ligger å sparkar mig på insidan av låret å fiser vedervärdiga fisar natten lång.... Men men, jag ska nog överleva å jag får hem honom i morrn igen tack å lov :)

Matmässigt har d gått bra idag, började med mina flingor å te som vanligt då jag vaknat för 5 poäng.
Dagens lunch fick bli enkelt:
4 knäcke med lite smör å saltrulle för samt en klena å kaffe för totalt 9 poäng å nu ikväll har d blivit en portion potatismos, morötter, tomat å skinka för 4 poäng å väldans gott :)
D ger mig 18 poäng so far så nu blir d lite te å mörk cjoklad samt en å annan clementin för de sista 4 poängen å 22 poäng för idag :)

Motionsmässigt har d inte blitt lika mycket som jag tänkt mig idag.... Hade tänkt mig två rätt rejäla rundor med jycken för åtminstone 5 bonuspoäng, men två promenader har d blitt i alla fall å de gav mig 3 bonuspoäng.

Totalt: 22 poäng
Motion: 3 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 24 st

Bye bye


- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. du kan nog få andreas till att fisa massa och sparka på dig ;)

    SvaraRadera
  2. Haha jo förvisso.... Fisa kan han nog ställa upp på men sparkandet e d nog jag som står för här hemma =)

    SvaraRadera