Summa sidvisningar

måndag 12 december 2011

Dag 325

Då tar vi å bloggar om denna måndag å d har verkligen varit en riktig måndag.... Var ska vi börja?

- 3 timmars sömn av oro för rapportinlämning å att jag skulle försova mig
- försov mig
- missa 9 tåget preeeecis som var meningen jag skulle ta
- powerwalk utav bara fan till skolan med ont knä
- scannern funkar inte på skolan
- får inte ut vår rapport på färgskrivaren
- tappar matlust av stressen å frukost kan ätas först kl 12:30

D va väl en fin start på denna måndag va? D blev tack å lov lugnare sen :)
Kom hem å kunde slappa i soffan på riktigt utan att oro för rapporter å LIA å ringa samtal surrade i skallen å sticka innan d va dags å bege sig på äventyr med jycken å dessutom hann jag med att avverka två ärenden, köpa linsvätska så linserna kan tas ut eftfer att ha suttit inne i 48 timmar samt en del till en julklapp :)
Här kommer en bild på d jag köpt på Ikea å hur vårt vardagsrum ser ut numera, många som väntat otåligt å d kommer fler å bättre bilder sen jag lovar:
Vi har alltså kastat den gamla, söndriga "banansoffan" å köpt en lite fastare säng i 1,40 bredd som vi använder som soffa, suuuuuuuuuper nice å så jävla myspys! Massa kuddar å d kommer fler å bättre, detta på bilden e en tillfällig lösning i väntan på jultomten =) Å Morgan tycker den e kanon för nu kan han breda ut sig överallt istället för sina två favorit hörn i soffan *haha*

Matmässigt har d gått bra även om d vart stress, frulle blev blott en latte för 2 poäng å sen som lunch kom d som skulle vart frulle nämligen mina flingor å mjölk för 4 poäng.
Kvällens middag blev samma som gårdagens nämligen:
köttfärssås med potatismos å litta grönsaker till för 6 poäng denna gång :)
Sen blev d en tur till mina päron där d blev kaffe för 2 poäng å nu ikväll blev d:
4 knäcke med leverpastej, clementiner, mörk choklad å te för de sista poängen å därmed har jag full pott idag på 22 poäng.

Motionsmässigt har d blitt en del även fast d va meningen jag skulle tränat men palla inte efter denna dag, dock va jag sugen!
Så d har blitt diverse promenader både i Hbg å hemma med jycken som sammanlagt har gett mig 5 bonuspoäng vilket känns helt okej :)
Morgan hos mamma å pappa:

Totalt: 22 poämg
Motion: 5 bonuspoäng
Bonuspoäng å utnyttja denna vecka: 14 st

Tjingeling!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar